Kaynanamı çözemiyorum. Eşimle beni kıskanıyor mu, kıskanmıyor mu?

Kaynanam aynı zamanda teyzem oluyor. Aynı evde yaşıyoruz. İlk zamanlar aramız iyiydi. Ben evlenmeden önce de teyzem olarak çok seviyordum. Ama aynı evde yaşayınca ufak tefek sıkıntılar oldu. O temizlik hastası dağınıklığa dayanamıyor. Bende istediğim zaman temizlik istediğim zaman tembellik yapmak istiyorum. Ben yapmasam o yapıyor temizlik. Anne yapma ben yaparım sonra diyorum hiç ses vermiyor. Devam ediyor. bir de görümcem çok sık bize geliyor. bir gün bize misafir gelecekti. Görümcem bizde kalmıştı sabah geç kalktım diye benim evimde bana laf soktu. Sonra odadan çıktım onunla tartıştık. Konuklar gidince evden ayrıldım. Babamın evine gittim. Sonra mesaj attım. bir daha benim evime benden izinsiz gelmiyceksin diye. O da o eve gelmeye de senin lanet yüzünü görmeye de meraklı değilim dedi. Bende aynı fikirdeyim dedim. Sonra daha konuşmadık. Ama yaptığı bir değildi. İlk evlendiğimiz zamanlar yeni evliyken daha ilk tribini attı. Neymiş efendim. O gelmiş neden banyodan çıkmamışım. Her neyse kaynanam da kızına öyle dedim diye benle konuşmuyor. bir de bizi hiç başbaşa bırakmak için evden ayrılayım da yalnız kalsınlar demiyor. Evliliğinden hiçbir şey anlamadım. Çok sıkıntılı günler yaşadım. Kaynanam sizce beni kıskanıyor mu?
Kaynanamı çözemiyorum. Eşimle beni kıskanıyor mu, kıskanmıyor mu?
Cevapla