En büyük yalnızlık size göre nedir, kalabalıklar içinde olup anlaşılmamak mı, dört duvar arasında kimsesi olmamak mı?

En büyük yalnızlık size göre nedir, kalabalıklar içinde olup anlaşılmamak mı, dört duvar arasında kimsesi olmamak mı?
Yalnızlık...
En derin en acımasız hislerden birisidir..
Evet yalnızlık mutluluktur ben böyle çok iyiyim diyenler çıkacaktır soru yorumlarında ama
Bana göre uzun süreli yalnızlık sadece mutsuzluğu tetikleyen bir histir bence
insan sevmek sevilmek ve en önemlisi anlaşılmak ister birileri tarafından..
Peki size göre
En büyük yalnızlık nedir?
Kalabalıklar içinde olup anlaşılamıyor olmak mı dört duvar arasında kimsesi olmadan yaşamak mı?



En büyük yalnızlık size göre nedir, kalabalıklar içinde olup anlaşılmamak mı, dört duvar arasında kimsesi olmamak mı?
Cevapla