Abartıyorum, çünkü anlaşılmak istiyorum! Franz Kafka'nın taktiği ile bir şeyler anlatmaya çalıştınız mı?

Birisine bir şey izah ederken, karşıdaki bazen aradaki neden-sonuç ilişkisini kuramaz. Biz de biraz abartarak örnek veririz ve anlamasını sağlarız. Hoş, buna rağmen anlamayıp 'ne alaka' diyen olmuyor değil.

Ya siz, abartarak kendinizi daha anlaşılık kılma yoluna gittiniz mi?
Abartıyorum, çünkü anlaşılmak istiyorum! Franz Kafka'nın taktiği ile bir şeyler anlatmaya çalıştınız mı?
Cevapla