Yaklaşık 1 yıldır çok istediğim parasını zar zor denkleştirdiğim tüp mide ameliyatı için 5 Nisana gün aldım. Ve yıllık iznimi alıp, ameliyat olucam. Mesai Arkadaşım da burun estetiği istediğini söyleyip duruyordu kendi kendine. Bana da ; "hep kendin için araştırıyorsun bana bir doktor bulamadın gibi şeyler söylüyordu. Doktorunu buldum gidip görüştü ve 29 Marta gün almış. Biz muhasebede 2 kişiyiz.. Aramızda bir hafta var. O bir haftada toparlanıp gelebilecek mi? Bir de aramış "ben tamam dedim ama olayım mı, senin de önüne geçmiş gibi oldum" gibi şeyler söylüyor !! Ben ne ol diyebildim, ne de olma. Sonuçta o 40 yaşına kadar o burunla gezmiş! Ben daha 26 yaşındayım ve daha fazla zaman kaybetmek istemiyorum.. Alel acele gidip gün almasını anlamadım, inanın ki çok sinirim bozuldu, beni de arada bırakıp strese sokuyor. Kötü biri değil iyi anlaşıyoruz ama kıskançlıkları olan bir kadın.. Bu tutumunu anlamadım gerçekten.. İnanın ki bir yıldır bunun için çok çabaladım, şu an bütün moralim sıfır... Çok uzun oldu, kusura bakmayın. Yorumlarınızı bekliyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
++
Güncellemeler
+1 yıl
güncelllll
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar