Terk edildim, yine. Karşımdaki insanı anlamıyorum. Bana bu konuda fikir verebilir misiniz?

Arkadaşlar, size bir şey danışmak istiyorum. Çok kısa özet geçmeye çalışacağım. Tavsiyelerinizi ve fikirlerinizi bekliyorum. Çok zor zamanlardan geçerken hayatıma o girdi. Beni çok seviyordu, evlenmek istediğini söylüyordu, çok aşıktı, hatta gözlerinde bu ışıltıyı görüyordum. Kolay kolay kimseye inanmam. Biz ilk 1 yıl ayrı şehirlerdeydik. Aramızda 2 saat mesafe vardı, kısa olduğu için de hep gelirdi ve tüm günümüzü beraber geçirirdik. Çok anımız oldu, çok yaşanmışlıklarımız oldu. Çok ayrılıp barışmalı bir ilişkimiz oldu. Kendisi aslan burcu erkeği ve ben balık kadınıyım. 1 yıl sonra biz beraber yaşamaya başladık çünkü ben onun olduğu şehirde yüksek lisans kazandım. Aynı evde yaşamaya başlayınca küçük anlaşamamazlıklarımız oldu ve biz 5-6 ay boyunca beraber yaşamadık. Bu süreç zarfında yine tartışmalarımız ve ayrılıklarımız olmaya devam etti. Her seferinde de birbirimizle mutlu olduğumuz için ve birbirimizi sevdiğimiz için bir şekilde barıştık. Daha sonra ben farklı bir eve taşındım. Tekrar aynı evde yaşamaya başladık. Ve beni bilmem kaçıncı terk edişini yaşıyorum şu an. Artık küçük ayrılıp barışmalar değil, beni 2-3 kere uzun süre boyunca terk etti. 1 ay falan sürdü ayrılıklarımız. Her seferinde mesaj atıp onu ne kadar çok sevdiğimi ve yaşadıklarımıza yazık etmemesini söylediğimde ve peşinden çok koştuğumda belki ayrılığın 15-16. gününde duygularına dokunuyordum ve benimle tekrar barışmak istiyordu. Barışınca da bana “sensizlikte daha iyi anladım seni ne kadar cok sevdiğimi, benim yolum sensin, insan sevdiginden vazgecebilir ama ait oldugundan kopamaz” diyordu. Barışınca her şey iyi oluyordu. Birbirimizi seviyorduk , güzel vakit geçiriyorduk. Geçen hafta aynı evde yaşamaya başladıktan sonra tekrar terk edildim. Bana bi önceki ayrılıktaki gibi yine “seninle yapamıyorum, yalnızlığı özledim, belki şu an dünyanın en büyük hatasını yapıyorum ve belki de beni kimse senin kadar sevmeyecek ama bizim kafa yapılarımız farklı, daha önce de böyle düşünüyordum ve bu düşünceler beni bırakmadı, seninle daha fazla beraber olmak istemiyorum” dedi, bunları son 3 ayrılıktır söylüyor. Her seferinde de ben yalvardım, yakardım, ağladım yine yapma diye. Hatta bana son barışmamızda seni bir daha asla bırakmayacağım, kendini benim kollarıma bırak, demişti. Ve yine terk etti. Hatta sana aşığım diyip sarıldıktan 3 gün sonra ayrılırken bana aşık değilim dedi. Yalan mıydı diye sorunca , aşık hissettiğim de oluyor dedi. Ayrılırken seni cok seviyorum diyip ayrıldıktan 1 hafta sonra bana beni sevmediğini söyledi. “ben sözlerimi tutamıyorum, korkak ve bencil, sadece kendi mutluluğunu düşünen bir insanım” da dedi. Bunları daha önce söyleyince de barıştığımız olmuştu ama bu sefer gerçek bir ayrılık olduğunu hissettim. şu an kendisi 29 yaşında ve işlerine odaklanmak istiyormuş. Hatta bana gece uyurken bile tek hayal ettiği şeyin para olduğunu da söylemişti. Kendisiyle iyi olmak ve barışmak istiyorum, yine beni eskisi gibi sevmesini. Bu arada ilişkimiz toplamda 2 bucuk yıl sürdü.

Terk edildim, yine. Karşımdaki insanı anlamıyorum. Bana bu konuda fikir verebilir misiniz?
Cevapla