Özgürlük ve esaret arasındaki ince çizgiyi ayırt edebiliyor musunuz?


özgür olmayı birazda insan kendisi ayarlaması gerekiyor, herşey özgürlükte değil açıkcası, bazı özgürlüklerin sonu son olmuyor. o yüzden özgürlük ne esaret ne bunu bilmek büyük önem arz ediyor tabi ki.
Aslında hepimiz esaret altındayız. sadece bizler özgür olduğumuzu düşünüyoruz. kimimizin düşünceleri, kimimizin bedeni esaret altında.
özgürlük istediğin her şeyi yapmak değil, istemediğin hiçbir şeyi yapmamaktir belki de.. Ben özgür hissedemiyorum pek
Başkalarına tutunmak zorunda hissetmediğin zaman özgürsün
Cevap
23Cevap
Özgürlük ; Dünyanın bir ucuna gitmek için gidecegin ülkeden izin almak.
Esaretlik ; Dört duvar arasında Wc ye gitmek için izin almak.
Gibi bir şey
Ben edebiliyorum ancak bir insan hem ozgur olup hemde kendine esir olabilir bunu herkes bilir
Ne kadar özgürüz desekte hepimiz birşeylerin esiriyiz. En güzel örnek mandıra filozofunda verilmişti. Telefonlar hatta saatler bile boynumuza birer tasma
Vicdanın rahatsa her türlü özgürsün, değilse hapis:))
Resim harika anlatmiş zaten ama nekadar özgür kişi orasi muamma
Önemli olan farkına varmak mıdır? Hayır önemli olan farkındalık yaratmaktır...
özgürlük istediğini yapmaktır esaret ise istediklerinin yapmanın sonucunda oluşan kendin
özgürlük istediğin herseyi kısıtlanmadan yapikan cesaret kısıtlansan bile yapılan bence
ahh cesaret diye okudum pardon :-(
Kesinlikle Özgürlük ile Esaret içice olan ayrı kavramlardır..
Herkes kimseye ve çevreyezarar vermediği müddetçe. İstediğini yapabilir
Kimisi özgürüm der aslında hiç birimiz özgür değiliz sistem varken özgürlük mü sanmıyorum..
yorum yapmakta özgürüm kurallara uymazsam küfür edersem KS degistiririr ya da siler fark bu 😂
Evet esir olmamaya çalışıyorum bundan özgürlüğe doğru savaşım.
Esaret tutukluk bağlılık demek
Özgürlük sınırın olmaması
başkasının özgürlüğüne kast ettiğinde özgürlük biter,
Hepimiz aciziz.
Galaksileri delip geçecek kadar özgürlüğe ulaşsak da bu gerçek değişmeyecek.
Özgürlük mü hangi özgürlük
İşte ben tamda o çizgide yaşıyorum !!!
eskiye nazaran daha iyiyim bu konuda
Resim çok anlamlı harbiden 👍
Fazla özgürlük de bir çeşit esarettir bence.
Uuuuu çok seski bir cizgu
hayir özgür degilm. olamadimda
arasında daglar var ne ince çizgisi
birbirimizi esir ediyoruz..
mantıklı..
Akıl lazım edebilmek için.
Burda anlatilan gibi giyinmiyorum
hani nerde goremiyorum?
İçiçe olan farklı kavramlar..
Hacı teller uçuyor
ederimmm
Edebilirim 😊
galiba hayır
Evet
güzelmiş ✩
Evet.
evett
Edebiliyorum.
Yok öyle bir çizgi.
Maalesef
edemiyorum
gri bir çizgidir
Evet😊
Edebiliyorum :)
Hayır
Edemedim hic
Evet..
Esaret ne demek? Terim anlamı.
Ederim
kısmenn
Bilmem
ediyorum
evet çok ince
Edebiliyorum
Hayır tabiki.
her zaman..
edemiyorum :)
Edemiyorum
ewet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar