Eşim al diyor ama bende alışkanlık olmuş.
Aciyorum paraya. Bu düşüncemi nasıl değiştirebilirmdeğiştirebilirm
Aciyorum paraya. Bu düşüncemi nasıl değiştirebilirmdeğiştirebilirm
bir daha mı gelicem dünyaya diye düşün 😁 İsraf etme tabi de ucuz etin yahnisi de yenmez yani biraz kalite istiyorsan azıcık kıyacaksın artık paraya 😊😇
Ya ucuz ama hoşuna giden şeyler oluyor
O zaman ne zararı var ki sevdiğin şeyleri alıyordan sıkıntı yok tam tersi ucuza bulabilmek marifet kim kazıklanmak ister ki 😊
Bilmem gorumcem bir esarba 70 lira veriyor ben vermiyorum
Yani çok beğenirsen verilir ama sırf daha pahalı diye beğendiğin 20 liralık şeyden seni vazgeçiremez yani 😊
bence iyi yapıyorsun. çocuk olduğunda daha fazla düşünürsün parayı nasıl arttırcm diye
Bu normal bir alışkanlıktır. Değiştirme gerecek bir şey değildir. Zararlı değildir.
Bana harçlık veriyor okula gidiyorum onu bile harcamiyorum
Kendime giysi vb şeyler almak istiyorum
Normal bir alışkanlıktır. Zararı yoktur.
Paraya acıyan cimri kadın?
Senide klonlamak lazım
Napayim harcayayim demi
Cevap
15Cevap
Giyim, bakım ve yemeğe acımana gerek yok bunun dışında sen bilirsin 😀
Dogru da hayat sadece o zaten
ucuzu alırken kaliteliyi almaya çalışırsan herşeyi degistirirsin
Öyle yapiyorum
değiştirme bole kalll para her zaman lazım bırıktır altın yap :)
Devam et gız senin gibisi az bulunan maden incisi hesabı bir kadınsın sen bozma kendini 😹
Değiştirme para biriktirin 😉
Bana harçlık veriyor okula gidiyorum onu bile harcamiyorum o herşeyi harciyor
Sen kirli cikisin diyo seni sirkelesek para çıkar diyor
Para biriktirelim dedim
Sen bieiktiyorsun falan dedi
Hesabım var zaten
Doğru Dogru da daha bakımlı daha güzel olmak istiyorum ondan da pek para istemek hoşuma gitmiyor
Bence bu düşüncen mantıklı.
İyi işte yük olmuyorsun kocana.
Ne guzel tasarruflu eş😄
Bana harçlık veriyor okula gidiyorum onu bile harcamiyorum o herşeyi harciyor
ne güzel lükste gözün yok eşin şanslı bence.
Almak istiyorum ama
Aslında iyi bir şey ama abartma sende.
Değiştirme en iyisini yapıyorsun :)
Ama kendime güzel şeyler alıp bakımlı olma derecemi arttirmam lazim
Bunu ucuz seylerle de yapabilirsin. Onemli olan pahali olmasi degil kendine yakıştırmak ve tasiyabilmek
30 40 lira bile bana pahalı geliyo
Para yemek icindir ye gitsin
zamanla değişir ve bu arada hayırlı olsun
Ucuzdan pahallı yoktur unutma :)
Paranın kıymetini biliyorsun
Devam et
Bence iyi bir şey
Tiii cimrii seni
Doğuştan varoş 😂
Devam et iyidir
Değiştirme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar