Nedir bu alfa insanı? Biz neyiz ezik mi? Açıklar mısınız?

Merak ediyorum her yerde bir sürü kendine "alpha female" ya da "alpha male" diyen insanlar var. Her yönden kendini güçlendirmiş insan demekmiş. Bence çok saçma insanların kendilerine böyle şeyler yakıştırmaları dışarıdan güçlüymüş gibi davranıp ama sanki kendilerine böyle terimler yakıştırarak içten içe aslında birilerine kendilerini kanıtlamak için yanıp tutuşuyorlar bence. Aşağıda verdiklerimi mutlaka okuyun ona göre cevap verin, çok saçma değil mi? İnsanlar matematik değil ki..

İşte Alfa kadınını anlatan yazı:

https://onedio.com/haber/kadin-erkek-demeden-herkesi-etkisi-altina-alan-modern-zaman-buyuculeri-alfa-kadinlari--685021

İşte Alfa erkeğini anlatan yazı:

https://tr.instela.com/erkeklerden-erkeklere-tavsiyeler---9194125
Nedir bu alfa insanı? Biz neyiz ezik mi? Açıklar mısınız?
Cevapla