Merak ediyorum her yerde bir sürü kendine "alpha female" ya da "alpha male" diyen insanlar var. Her yönden kendini güçlendirmiş insan demekmiş. Bence çok saçma insanların kendilerine böyle şeyler yakıştırmaları dışarıdan güçlüymüş gibi davranıp ama sanki kendilerine böyle terimler yakıştırarak içten içe aslında birilerine kendilerini kanıtlamak için yanıp tutuşuyorlar bence. Aşağıda verdiklerimi mutlaka okuyun ona göre cevap verin, çok saçma değil mi? İnsanlar matematik değil ki..
İşte Alfa kadınını anlatan yazı:
https://onedio.com/haber/kadin-erkek-demeden-herkesi-etkisi-altina-alan-modern-zaman-buyuculeri-alfa-kadinlari--685021
İşte Alfa erkeğini anlatan yazı:
https://tr.instela.com/erkeklerden-erkeklere-tavsiyeler---9194125
İşte Alfa kadınını anlatan yazı:
https://onedio.com/haber/kadin-erkek-demeden-herkesi-etkisi-altina-alan-modern-zaman-buyuculeri-alfa-kadinlari--685021
İşte Alfa erkeğini anlatan yazı:
https://tr.instela.com/erkeklerden-erkeklere-tavsiyeler---9194125
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar