Aslan = Gurur
Maymun = Çocuklarınız
Koyun = Arkadaşlar
İnek = Temel ihtiyaçlar
At = Hırslarınız.
Kısaca, yaşamda zorluklarla karşılaştıkça bunlardan birini feda ederiz. Son hayvan, diğer her şeyi kaybetme pahasına tutunduğunuz varlığı simgeler.
Bir kere once aslani birakirim. hepimizi yeme olasiligi var.
ikinci olarak maymunu birakirim. at ustunde gidebilirim. inek ve koyunun sutunden yararlanip su ihtiyacimi giderebilirim.
ucuncu olarak inek i birakirim. yorulacaktir artik gelmesi hayli zor olacak.
son olarak koyunu birakirim. at susuzluga dayanacak hayvandr. hem o kadar sut ictik atla beraber.
sonunda atla yolu bitiririrm.
aralarimiz bos yere dememis at avrat silah diye 😂
atalarimiz 😂😂
Ozaman merakla bekle soruyu güncellediğim de ne anlama geldiğini öğrenirsin yorumunu sevdim mantıklı insansın belli😊
tesekkurler. bekliyorum o zaman 😊
Oha bire bir aynı sırayı yazmışız :D
😊😊😊
Cevabı bekleme bro çok saçma
Hadi yaa.. Olsun yorum attik bir kere. bakalim 😊
ben yazdım görüşümün altında yazıyor cevap
Benim acimdan mantikli ama. Azimle o colu gecmeye calisiyorum baksana 😂😂😂 hirs had safhada 😂😂😂 gercekte de cok hirsliyimdir. ama diger hayvanlar neler acaba. yani arkamda neleri birakmusim...
yok ya ben söylemeyeyim, hanım efendi soru sormuş saygısızlık olmasın
Bekleriz ya no problem 😉
@cesaretinvarmı Yahu kopya çekiyorsun sonra gelip yazıyorsun çok ayıp valla😂
bir şey demedim ama valla ben masumum :D :D :D
😂😂😂 Kahkaha attim bu saatte yaa
herseye tamamda cocuklar olmams bee 🤔
Aynen bende aslandan sonra onu bırakmıştım. Bunu normal hayatta yapmam asla.
Imkani yok yani de. Bu soruyu yazan kisi ne icmis yazarken acaba 😂
🙈🙈meyve suyu
Seni kastetmedim. Soruyu ilk piyasaya cikaran kisiyi diyorum 😂
Anladım canım bende meyve suyu dedim😊işte
Ha bu arada daha bir çok psikolaji testi var. En büyük korkunu öğrenme ben testi yaptım kapalı alanda kalma korkum varmış bunu zaten biliyorum asansöre binemem taksi içinde kimse yoksa kalamam.
😀
Evet duymustum ama hic denemedim. Bakayim bende bir ara 😊
Atayım sana izle test et
170 puan. karalik korkusu diyo ama bende boyle bisey yok 😂😂😂
Hepsi doğru çıkacak hali yok bu testlerde var sorun😂
😂😂😂ben mi anormalim acaba 😂😂😂
Sanmam 😊neyse kendine iyi bak sağlıcakla ve sevgiyle kal.
tskklr sende..
rskk
tskk 😊
İlk önce ineği keserim Ata yüklerim diğer hayvanları bırakırım. Aslan zaten koyunu ve maymunu yiyerek kendini idare eder. Zaten çöldeki aslanda çöl aslanı olacaktır hayatını idame ettirebilir. Ne kaldı elimizde At kaldı. Atımla zaten çöl bitene kadar giderim, çünkü diğer hayvanları aslana yem ettim onlara vereceğim gıda ve sıvıyı at ile beraber tüketerek en uzun menzile kadar giderim.
Çoğunluk at dedi sonra inek sonra koyun iki kişi maymun dedi aslan diyen vardı 4 tane falan😀
Hırslarınız her daim önde geliyor demek ki😊
Ben de kulkanırım aynı kelimeleri bazen. Hatta biri demişti bir soruda kaç tane ve yazmışsın gülmüştü😂😂fark etmeden oluyor böylece
İlk maymunu birakirim. Koyun ve inegin sutu isime yarayabilir. Ati kullanabilirim aslan da bana yoldas olur. İkinci olarak koyunu birakirim. Acikirsam inegi yiyebilirim. Ucuncu olarak inegi birakirim. Ati hala kullanabilirim, aslandan ise vazgecemiyorum. Dorduncu ve son olarak ati birakir aslanla cikarim.
Maymun deyince tiksinti hissettim. Ama maymun cocuk deyince, simdi bir daha dusundum de, maymun bile sevimli geldi.
Ilk maymunu en son ati biraktim ya ama merak ettim simdi catlicimmm😆
Yanına hangi hayvanı aldın
Soruyu güncellediğim de görürsün aslan'ın anlamını.
Soruyu güncellerim.
At =hırslarınız oluyor.
Cevap
24Cevap
hmmm.
at üzerindeyim, koyun ve inek peşime takılmış, aslan eskort ediyor, maymun arkadaş oluyor. önce en yavaşlatanı bırakmak isterim. ama maalesef maymunu bırakırım.
sonra koyun.
ardından inek.
sonra aslan.
atla sona gelirim.
ne yani ben hırslarımdan ve gururumdan mı vazgeçemiyorum?
çocuklarımı en ilk mi yolluyorum? bilemedim. ama ilginçti, sağ ol böyle bir soru için.
Evet hırslarından vazgeçmiyorsun.
Ben ilk aslanı bıraktım sonra maymunu sonra atı bıraktım sonra koyunu inekle devam etmiştim çölü aştıktan sonra. geçim kaynağım olabilir diye. Temel ihtiyaçları mı düşünmüşdüm sonuç öyle çıktı.
Aslanı bırakırım sonra devam ederim maymunu bırakırım atın üzerine biner kuzudan biraz süt içer devam ederim sonra kuzuyu keser yerim acıktık lan
Sonra at ğerinde ve inekle devam ederim belli bir süre sonra inekten süt içerim sonra at üzerinde devam ve atı bırakırım sahrayı geçtik inekle başbaşa kaldık suyumuzu içeriz ineği doyurup ondan süt içerim 😁
İlk maymun
Sonra koyun
Sonra aslan
Sonra at
İneğe bineriz artık :D
Bende ineği tercih etmişdim 😀
:D ee analizin sonucu yok mu..
Varda yorumlar hepsi bitince
Bekliyom merakla :D
Soruyu güncelledim baka bilirsin.
İnek= temel ihtiyaç
Cocuklarimi kimse alamaz benden :D
Benim kimse alamas ama ben ikinci sırada bıraktım onları.
Senin siralama ne..
Ilk koyun mu..
Aslan..
Maymun..
At...
Koyun..
İnekle yola devam etmiştim bunuda şundan dolayı düşunmuşdum ineğin sütünü içerim ve çölü aştıktan sonra geçim kaynağım olur diye. Buda yine temel ihtiyaçlara çıkıyor doğru yani. Ama asla çocuklarımı bırakmam
Aynen in ek temel harbiden..
Başka psikolaji testinde görüşmek üzere😊
Ben burdayım.. :)
Önce maymun, sonra sırayla koyun, aslan, inek ve at
Yorumu yaparmısın
Güncelledim soruyu ordan göre bilirsin.
%100 doğru çıkmış
😊😀
Ben aslanla çıktım. O da gururu temsil eder kesin. Zaten hayatta hep gururdan kaybediyorum :-( maymun da sevimliydi ama bıraktım :-(
1. ineği bıraktım 2. maymunu 3. Koyunu 4. aslanı be atımla çıktım.
Bunlarla yola çıkacağımı bilsem en sona çoçuklarımla arkadaşlarımı bırakırdım 😔 inek beni yavaşlatır diye düşündüm onun yerine koyundan ihtiyaçlarımı karşıladım. Maymun illa bir iş görür dedim baktım olmadı bıraktım. Az kaldı dedim kurtuluşa koyunu bıraktım. Aslan tehlikelerden korur dedim tuttum olmadı bıraktım. Ve kurtuluş dedim at avrat silah dedim beni hep taşıdı dedim onla devam ettim. Çok zor durumda kalsan onun etide yenir.
Bende bilsem maymun derdim ben inek demiştim.
işin ilginci ben bu hayvanlardan korkarım hepsini bırakır yalnız kaçarım :D
İlk koyunu bıraktım.. sonra inek, at ve aslan.. maymunumu da aldım çölden çıktım.. -ki severim kerataları..
Sadece koyun kaldı onu da
çölden kurtulduktan sonra yemek için bıraktım 😂
Ilk once koyun sonra maymun sonra inek en sonda aslani birakirdim ve atla yoluma devam ederdim
İlk Aslan hiç bir faydası yok ikinci maymun üçüncü koyun (kesip yesek olmuyor mu) dördüncü inek en son at
Ya şimdi cevapları okudum nasıl cevap yazayım olmadı ama.
hayvanı neden bırakmam gereksinki hepsinin eti yenilebilir türden
Once aslanı sonra maymunu sonra ınegı en sonda koyunu bıraktım at ıle gıttım
Bu nedense tuaf geldi maymuni ilk biraktim ama cocuklarimo birakmam
Maymun
İnek
Aslan
Koyun/At
Atla yoluma devam ederim.
Inegi bırakıp koyunu aliyorum
Ben koyunu tutmustum ama açıkçası benim arkadasim bile yok 😊😊
Zaten arkadaşlardan pek hayır yok boşver olmasın.
1koyun..2aslan..3inek..4at..5maymun
hadi dgerlrinin etinden sutunden gucunden yararlnip biraktik ama maymun insan gibi abi onla yola devam :)
Sen anne olcak insansın😊Soruyu güncellediğim de göreceksin.
🙈 oy cnmsin
Sen maymunu tercih etmiştin maymun çocuklar oluyor sen onlardan asla vazgeçmedin😊
1-Aslan
2- Maymun
3- İnek
4- Koyun
Kopya çektim :D :D :D
Atın anlamını öğrendim ama alakası bile yok.
Ben başka bir mantıkla cevaplamıştım.
Örnek bir öğrenci değilsin😊😂neymiş atın anlamj
hırslarımmış :D halbuki hiç de hırslı birisi değilim ve işimden önce gelen daha önemli değerlerim var :D
Evet hırslarınla başbaşa kalmayı tercih ettin psikolaji testiydi bu.
bence öyle bir şey değil yani saçmalık olmuş biraz.
Bekleseydin saçmalık olmadığını görecektin
ben cevaplara kendim baktım diyorum ya
Kısaca, yaşamda zorluklarla karşılaştıkça bunlardan birini feda ederiz. Son hayvan, diğer her şeyi kaybetme pahasına tutunduğunuz varlığı simgeler.
Böyle
Emeğinize sağlık ama ben öyle düşünmüyorum.
Herkes düşüncesinde hür ve özgürdür bana saygı duymak düşer aynı fikirde olmak mecburiyeti yok.😊Hayırlı geceler sevgiyle kalın...
Çok zarifsiniz teşekkürler size de iyi geceler :)
😊😇🍀uğur getirsin
Çok teşekkür ederim hanımefendi :) mahcup ediyorsunuz ama :)
sakıncası yoksa tekirdağ'ın neresinden olduğunuzu sorabilir miyim?
Tekirdağlı değilim.
Pardon kullanıcı adınızda 59 görünce öyle sandım 🙈
İyi geceler matmazel 🌹😊😇
Yılan aslan fil timsah suaygırı 😂😂
At ve aslan dursunda diğerlerini boşver 😂
Yanima aslani alir yoluma devam ederim
Bana yoldas olacak biri var oda tıkıdık tıkıdık...
Maymun koyun aslan inek ve at
Sırasıyla bu :))
maymunu birakirdim herhalde
Koyun
Maymun
İnek
Aslan
At
Aslan koyun maymun inek at
aslan inek maymun koyun
İnek
Bende ineği tercih ettim ama yemekle ilgili hiç düşünmedim. Sütünü içerim dedim sonrada bana geçim kaynağım olur diye düşünmüştüm.
Soruyu güncellediğim de anlamını görürsün.
#Şeytantüylüladın
At :)
maymun
koyun
at
inek
aslan..
Maymun
Aslan
İnek
Koyun
Sıralamayla
aslanı sevmem direk öldürdüm gittiii...
En son AT'ı yanıma alırdım
Maymun aslan koyun at
ASLAN Kaldi
aslan tabiki
aslan, inek, koyun, maymun
At... Son kalan at.
Bu tür psikolojik testler eğer geçerliliği ve güvenilirliği sınanmışsa yoğun biçimde kullanılır ve büyük ölçüde doğru sonuç verir. Ancak hem kendi, hem de yakınlarımın görüşlerine göre benim için çıkan sonuç doğru gibi gözükmüyor. Sanırım ben de bu testin istisnası olabilirim... Yine de güzeldi, teşekkürler...
Aslan 👍
Kendimi bırakırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar