Dostoyevski; ''İyi konuşmayı bilenler, kısa ve öz konuşur; çok susar'' demiş. Sizce de öyle mi?

Atalarımız ne demiş; ''söz gümüşse sükut altındır.'' Dostoyevski de farklı bir şey demiyor aslında. Konuşmasını bilen net cümlelerle anlatır kendini.
Dostoyevski; ''İyi konuşmayı bilenler, kısa ve öz konuşur; çok susar'' demiş. Sizce de öyle mi?
Sizce de durum böyle midir? Yoksa, bir kişi kendini anlatabildiği kadar satırlarca cümle mi sarfetmeli?
Dostoyevski; ''İyi konuşmayı bilenler, kısa ve öz konuşur; çok susar'' demiş. Sizce de öyle mi?
Cevapla