Sizin de çevrenizde böyle kişiler olmuştur. Bazıları yalnızlığı, kalabalığa tercih eder. Peki bu durumun ortaya çıkmasının nedenleri nelerdir? Bir insan niye yalnız olmayı seçer?
Bir kişinin "kendini insanlardan soyutlama" sebepleri neler olabilir?
יⓩⓘⓗⓑⓐ יEtrafımda insancıklar olunca daha dikkatli davranmak zorundayım. Makul ve mantıklı düşünmem gerekecektir. Akılcı düşüncelerden uzaklaşmak istemem de olabilir.
יⓩⓘⓗⓑⓐ יTeşekkür ederim. Yazacağım fakat bir kaç gün önce bir konu hakkında tartışırken arkadaşımın bir tanesi. Bir radyo proğramında duymuş olduğu cümleyi hatırlattı şimdi.
Arkadaşları tarafından ihanete uğrayan, arası ciddi bir biçimde gergin olan, arkadaşına olan güveni sarsılan kişiler yeni arkadaş arar. Böyle böyle devam edince onlar da bir benzerini yapınca artık kimseyle arkadaşlık kurmak istemeyip bağımsızlığını ilan eden ülke gibi olur.
Buna alıngan olan insanlar da dahildir. Alıngan olan şakaya gelmez, kendisine en ufak olumsuz söze dayanamaz istinat duvarı örer. Ayrıca arkadaşları tarafından anlaşılmayan, yanında olunmayan, destek olunmayan kişiler de kendisini soyutlar. Ben artık bunu uyguluyorum. Masadaki insanlar sohbet ederken ben tek kişilik başka masada sigaramı yakıyordum.
Hayatına giren insanların genelinde umduğunu bulamamıştır muhtemelen. O sebepten uzak durmayı tercih etmiştir. Bazen yalnız olmak, yanlış insanlarla olmaktan iyidir.
Kalabalıktan sıkılmıştır, artık başka birinin kendisini kıracagina tahammülü yoktur, İnsanların sahte davranışlarını görmektense evinde, bahçesinde kitabını okuyarak ya da kulaklığını takıp müziğini dinleyen biri çıkabilir ortaya.
Kişilik & Karakter konusunda 24,1b cevap paylaştı.
Ben bu yaşıma kadar insanlardan toplumdan uzak yaşadım hep kendi halimde yalnızım çünkü çok çekingen utangaç içime kapanık bir kişiliğim var ve topluma uyum sağlayamıyorum
En İyi Cevaplar