Insanlar neden sürekli olarak alay etme ihtiyacı hisseder? Neden insan kalbini kırmak bu kadar basitleşti?

Çevremde ne kadar arkadaşım varsa birçoğu yapmıştır bunu. Ben kırılgan bir insanım ve bunun farkındayım. Kendim rahatsız olduğum şeyi başkasına yapmamaya özen gösteriyorum. Insanları dış görünüşlerine göre yargılamanın saçma olduğunu tek düşünen ben miyim?
Insanlar neden sürekli olarak alay etme ihtiyacı hisseder? Neden insan kalbini kırmak bu kadar basitleşti?
Cevapla