Bayan mı, kadın mı?

Bakireyken 'kız', biriyle birlikte olunca veya evlenince 'kadın', bazı yerlerde bayan denmesi bana göre doğru değil. Bence 'kadınların' tek cinsiyeti vardır.
Peki sizce?

Son olarak şarkıyı dinlemeniz dileğiyle, mutlu günler



Bayan
Kadın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar benim karşılaştırdığım hitap şekli değil. Hitapta bayan daha nazik olabilir ama açıklamada da dediğim gibi, kadınların birliktelik yaşayıp yaşamamasına göre sınıflara ayrılmamasıdır doğru olan. Tek cinsiyet vardır oda "kadın"dır.
Bayan mı, kadın mı?
Cevapla