Yapılan gözlem ve araştırmalara göre kendiyle ayna da çok ilgilen erkek çapkın ve çok bakımlı oluyormuş. Sizce ne kadar doğru? "Aynaya çok bakan erkekler, daha çapkın oluyor" diyorlar. Gerçekten öyle mi?
"Aynaya çok bakan erkekler, daha çapkın oluyor" diyorlar. Gerçekten öyle mi?
Merhaba; Evet doğru! Peki neden aynaya bakan erkek çapkın oluyor? Çapkın erkek=Özgüven sahibi erkek Yani özgüveni yüksek erkekler çok sık aynaya bakarlar. Lakin özgüveni olmayan, görselliğini beğenmeyen kişiler kendinden nefret eder ve kendine güveni yoktur. Sormuş olduğun soruda ki ayrıntı harfiyen dogru. :)
Eşim aynaya çok sık bakar, saçını sakalını sürekli düzeltir ama çapkın biri değil. Bu durum kendine ve çevrendekilere saygılı olmanla ilgili daha çok, insan kendini iyi hissetmek için bakımlı olur öncelikle. Her zaman amaç çevreye iyi görünmek değildir ki.
En İyi Cevaplar