Hani vardir ya dışarda pasif olup evine geldiğinde ailesine aslan kesilen erkek. Böyleleri için ne demeli?


İkisi farklı konular tabi insanda yerine zamanına göre hareket etmeyi bilecek ama benim sinirlenmem için zaten çok uç noktalar olması gerekiyor o işyerindede olsa evdede olsa benim için farketmez aynı olurumki oldumda zamanında askere gitmeden 2.5 yıl çalıştığım şirkette örneği mevcut yani ve hiçte birşey olmadı sonra askerlik için kendi isteğimle çıktım :)
😊 ikiyüzlü kaba insan denir bence sadece kadına dış geçirebiliyor. Acizlik. ...
Ya şimdi iş hayatında tabikide biraz durgun olmalı sen kalkıp patrona zıt gidersen kalkar seni kovar işten aileye aslan kesilmeside şöyle o kendisi gibi davranıyodur ailesine birazda iş hayatında kendisini kısıtlamasından dolayı ailesine patlıyodur ama şöyle ki saygı lazım o senin ailen diye saygısızlık yapmamalısın. İnsanları anlamak lazım :)
Çok itici istenilmeyen erkek tipi.. dışarıya sesi çıkmıyor ancak ailesine kükrer böyleleri
Teşekkür ederim :)
Hakkındı böyle durumalarda teşekkür etme :)
Öyle olsun :))
Cevap
8Cevap
Bence tam tersi olmalı
O ne öyle sinirini eşinden çocuklarından çıkarınca aldığı paranın bereketi nerede
Olması gerekenin tersini yapan bir şeye sap olamayan işe yaramaz erkek topluluğu
Hiç sevmem. İnsan sevdiğine kedi gibi olur. Dışarda aslan kesilmeli bir erkek
Adam olduklarını düşünmüyorum sadece erkekler işte 😒
Karaktersiz net kılıbık gibi o ne be karısına mı yetiyor gücü 😒
Böyle olan kişileri sevmem iki yüzlülükten bir farkı yok. Maskeye gerek yok adam olsun.
Askeriye de tam tersi millet aslan evde karıdan korkan tipler çalışıyor
Erkekliğini bir yerde yaşamak istiyordur yani çokta şey yapmamak lazım 😄
Sewmem. genelde karilarindan cikarirlar sinirlerini ya da veledlerinden
Erkek dediyin evde huysal olacak kedi gibi. Aslanlığı dışarda olacak
Duygusal bir bozukluk olabilir. Gün içerisinde yaşadığı farklı duygulardan dolayı.
Onu bunu bilmem bana aslan olsun 😂
o may gat
Bu terslikte bir is var 😂
Senin tersliginde de bir terslik var 🙂
Dimi bencede 😂
Erkekliği bana sökmez
Fiziksel güç olarak mi bunu söyledin. sözlü güç olarak mi.
Her ikisi
😃 Güven tam
Allah onların belalarını versin mi
Onlara adam demeyelim bence..
Bu bana birini hatirlatti cevremden
Çünkü ev rahat olduğumuz tek yer 😂
karaktersiz ve ikiyüzlü olduklarnı
Onlar erkek mi?
nefret edilesi tip benden uzak olsun
Gücün bize mi yetiyor lan deyip döverim jfhfjhf
Evdekilere gücü yetiyor gibi hoş değil:/
karakter meselesi işte ne denir ki?
artistlik yapcak aklinca
gucu bize yeter zaten onlarin
sadece erkek diyebiliyorum
Yine düşündürdün 🙄
Sen düşünmeyi seviyorsun belli🙂
Gözlem diyelim
o kadar erkekliği işte..
Hiç sevmem öyle tipleri 😕
Atarı karıya demek ki
gücü onlara yeter zaten yiyorsa patron a yapsın :D
Kedileri severim
DÖNEK 😂😂😂
İki yüzlü
Karakter yoksunudur
çam erkeği
düşünmüyorum 😁
Ezik
Canı cehenneme
is kolik tır
Kendi haline bırak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar