ben diger erkekler gibi degilim diyenler sonunda onlar da ortadan kaybolur
herhalde sorun bende
herhalde sorun bende
Bir kıza bir iki defa merhaba diyorum halini hatırını soruyorum muhabbet ediyor, iki lafin belini kırıyoruz. Sonra beklemeye geçiyorum kendi kendine mesaj hal hatir sorma atma nezaketinde bulunacak mi diyorum %90 oranında egoları kızlar asla mesaj atmaz zihniyetleri sağolsun kaybediyorlar...
Ben kadınım erkek benim peşimde koşacak hep o benle ilgilenecek hep o beni dinleyecek hep o bana iltifat edecek hep o benim nazimi çekecek ben kadinim hep o bana ilk adimi atacak... Ben boyle bir kiz gördüğüm zaman 3. gün arkadaş olsun sevgili olsun dost olsun farketmez direk hayatimdan çıkarıyorum.
Unutan insan unutulur... Basit bir sey degil unuttugun kalbi olan bir insan.
🙂 Herkesin hümanist olmasini isterdim ama olmuyor
asıl sorun ne biliyomusun sana sorulan hiçbir soruya cevap vermemen aslında onu söylemem bunu söylemem.
okadar önemsiz şeyler sorulunca bile cevap vermek istemiyorum dediğinizde sonuç bu olur tabi. ne demek istediğimi anladın sanırım
Erkegin en sacma sapan huyudur bu
aynen ya cok karakteriszler
bunlar böyle iste elindekinin kiymetini kaybedince anliyorlar biraz cekil hayatindan da anlasin serefsiz 😃
Cevap
6Cevap
hersey elde edinceye kadardır ondan sonra ilgisi pek kalmaz baskalarına yönelir
sürekli benmi mesaj atacam at birazda sen halimi hatrimi sor
bnde onu kizlara sorucaktim. gercekten bak
cidden ya hepsi ayni yemin ederim
tskrler canim
hevesini almış olabilir
bende art niyet olmadıgı için öyle söyledim ama s*ken yarıyor bu devirde sorduguna göre
kafana göre ya bu devirde ne kadına ne erkeğe güven olmuyor yak bir cigara keyfine bak
Ben kesinlikle öyle değilim deneyebilirsin?
Sorun sende
Istediklerini verin ozaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar