Çok acı çekiyorum, resmen içim yanıyor. Sabredemiyorum artık, ne yapmalıyım?

Son bir yılda başıma gelmeyen kalmadı arkadaşlar. Hayatımın en kötü günlerini aylarını yaşadım. Anlam veremiyorum bir türlü niye bu kadar acı çekiyorum, size yemin ederim bir insan bu kadar şanssız bu kadar mutsuz olamaz. Sabrımın sonuna geldim artık çevremdeki herkesi de kaybettim kalanlardan da nefret eder duruma geldim. Allah insana kaldıramayacağı yükü vermez diyorlar fakat gerçekten kaldıramıyorum artık. Midem bulanıyor kusasım geliyor düşündükçe, ne ailem kaldı destek olan ne arayıp soracak bir arkadaş. Sanki allah bile duymuyor dualarımı gibi geliyor. Ne yapabilirim neden böyle oluyor nereye kadar gider böyle
Çok acı çekiyorum, resmen içim yanıyor. Sabredemiyorum artık, ne yapmalıyım?
Cevapla