Kendini Kaf Dağında Gören İnsanlar Hakkında Ne Düşünüyorsunuz _?

Bazı insanlar kendini haddinden fazla beğeniyor ve herkesten üstün görüyor. Yolda yürüyüşü, bakışı, tavırları her şeyi ne kadar ukala bir insan olduğunu gösteriyor neden bir çok insan böyle acaba çok merak ediyorum. Dünyayı siz yaratmadınız sıradan ölümlü insanlarsınız sakin olun şampiyonlar 😂😂😂😂 ne düşünüyorsunuz _? 😂😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
Şunu eklemeyi unutmuşum.. Güzelliği/ yakışıklılığı ve zenginliği büyük bir nimet olarak görüp, tüm hayatını sadece bunlara göre yaşayıp, kendinden çirkin ya da fakir buldukları insanlara sanki onlarda mikrop varmış gibi yaklaşmaları da belli ediyor belli bir kesimin kendini ne kadar üstün gördüğünü. Ama öleceksiniz siz de kendini beğenmişler😂😂😂
Kendini Kaf Dağında Gören İnsanlar Hakkında Ne Düşünüyorsunuz _?
Cevapla