Annemle açık konuştum şimdi uluya uluya ağlıyor manyak mı bu kadın?

ya ben gizli işler çevirmek istemiyorum artık 25 yaşındayım şimdiye kadar beni hep korkuttular içine kapanık büyüdüm ne erkek arkadaşım oldu ne başka bişey ve şimdi bana evlenmekten düzgün bir hayattan falan bahsediyolar... abi şimdiye kadar bir erkekle tanışmama bile müsade etmediler pardonda sokaktan. evirdiğimlemi evlenicem artık... ayrıca onların ahlak anlayışı bana uymuyor onlara kadında bek4ret yoksa evlenemez bana göre ise c1nsellik sadece bir ihtiyaç istediğim an istediğim kişiyle yaparım baskıdan sıkıldım azcıkta antidepresanın verdiği cesaretle anneme düşüncelerimi ima ettim... yahu geçen gün tanıştığım bir çocukla buluşmak için istanbula gidicektim bunada geziye gidicem diye yalan söyledim bana ne dese beğenirsiniz "arkadaşlarınla resmini çek gönder " kısacası kanıt istiyor hala...
benimde canıma yetti açık açık konuştum ben sizinle aynı düşünmüyorum falan dedim ölümlü dünya artık keyfim nasıl istiyorsa öyle yaşarım dedim annem acayip gerici ve kadınlara 2. el patlamış diyen adamlarla aynı fikirde bir kadındır gerisini siz düşünün akşamdan beri uluyarak ağlıyor odama gelip gidip bağırıyo seni nasıl bir kız oldun falan diye..
sadece artık suçluymuşum adam öldürmüşüm hukuksuz bişey yapmışım muammelesi görmekten bıktım insanlığımı kadınlığımı yaşamak isiyorum haksızmıyım ya...
günah haram diyenlere peşinene söyliyim inançsız biriyim
Annemle açık konuştum şimdi uluya uluya ağlıyor manyak mı bu kadın?
Cevapla