Sürekli bir ablam olsun istiyorum. Öz ablam yok ama manevi abla istiyorum. Bu neyden kaynaklanıyor olabilir?

Bir manevi abla istiyorum. Sahiplenilmek istiyorum. Bir ablam olsun beni sahiplensin ben ona sarıliyim hep. O bana sarılsın beni asla bırakmasın sımsıkı sariliyim. Ona sarılırken de abla beni bırakma nolur diye yalvariyim o bana kıyamasın bana hep tatlım, kuzum gibi kelimeler söylesin ben ona bağlaniyim onun ellerinde kendimi güvende hissediyim ne zaman darda kalsam ona gidiyim o beni sahiplensin. vs vs. Bu istek neden var içimde? Ve manevi ablam olursa nasıl olur kim olur?
Sürekli bir ablam olsun istiyorum. Öz ablam yok ama manevi abla istiyorum. Bu neyden kaynaklanıyor olabilir?
Cevapla