"Kimsenin ismini hatırlamıyorum. Neden herkese 'canım' dediğimi sanıyorsun?" eski oyuncu Zsa Gabor, insanların ismini aklında tutmak yerine güzel bir fikir bulmuş. Ben de tam bir isim hatırlama özürlüyüm. Çekindiğim için soramam da... Böyle olunca alternatif sevgi sözcüklerine başvururum. Siz böyle bir durumla karşılaşsanız durumu nasıl toparlarsınız? Peki ya unutulan sizin isminiz olsa nasıl tepki verirdiniz?
Sevdiğinizin ismini unutsaydınız durumu toparlamak için ne yapardınız?
benim hafızam fazla güçlü olduğu için unutmam ama samimi olduğun birinin adını unutuyorsan ya fazla kaşarsındır o kadar erkek varki unutuyorsun ya da fazla geri zekalisin ama sadece merhaba olan bir arkadaşım vardı üniversite de geçen konuştuk yakışıklı canım filan dedi bende şaşırdım başta sonra ben can dedim unuttun galiba adımı aaa nasıl anladın zihnimi mi okuyorsun filan filan yaptı bende tahmin ettim dedim çokta aldırmam öyle şeylere yani ama samimi olduğum biri yaparsa keserim muhabbeti
önem verdigim kişilerin ismini unutmam önemli degilse zaten unutmuşumdur üstüne düşmem ben pek
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
eskiden çok çapkındım böyle 12-13 kişiyi i, dare ediyodum haliyle ısımlerını karıştırıyodum aynı ısımden olanda vardı bende telıme aklımda kalıcak cınsden lakaplar takardım. erotik eşşek, gazoz kapağı, zibidi, yakılı öküzüm, sert adam vs... en iyi çözüm bu zaten hepsine aşkım erkeğim sevgilim diodum sorun yokdu :)
Sevdiğimin ismini unutmam söz konusu bile değil.. Arabasının şase numarasına kadar ezberim de ismini nasıl unutayım asdsf bilmiyorum o yüzden napardım unutsam. Benimki de unutulmadı hiç ama unutulsa depresyona girerdim, camdan falan sarkardım büyük ihtimal ne bileyim afsds
bir kere sevgilimin adını unutmuştum. Arkadaş ortamında sevgilimin adını sordular kız da yanımda :) unuttum dedim tabi kızdan sinirli bir bakış. Aşkım ama sürekli canım cicim diyorum adını söyleyince kızıyordun bırakta unutayım yani dedim :) bişey demedi sarıldı öptü romantik erkeğim dedi. kulağıma küfür etti ama :D
Bir kere aynen bu durumu yaşadım.:D ust siniftan bir kız gelip arkadasim ve benle konuştu. Biz gayet samimice karsilik verdik falan. Tabi kızın üst sınıf olduğunu gelip bahsettiği dersten anladik. Neyse kiz gitti. Biz arkadaşla birbirimize baktık. Ayni anda "kim bu?" dedik😂😂😂😂
Sevgilimin değilde lisede bir arkadaşımın ismini unuttum sonra şule olabileceği geldi aklıma ama şule de değil gibiydi 2 hafta kendimi o kadar inandırdım ki şule olmadığına millet kızın adı şule diyor bense ısrarla yok oğlum başka bişeydi ama neydi diyorum :)
Sevdiğim insanın ismini asla unutmam lakin yeni tanıdığım insanların ismini unuttuğum çok oldu neydi bunun adı neydi neydi baktım hatırlamıyorum Şist bilader alooooooo sana diyorum bakdim duymadi la amca oğlu baksana sağırmı oldun derim oda banami dedin der sana dedim ismini unuttum senin derim
Birinin ismini unutursam mahcup hissedip soramam. Biride benim ismimi unutursa, o kisiyi sevmissem buruk hissederim ama belli etmem. Eger sevmemissem zaten kendimde onun adini hatirlamam, o unutsada umrumda olmaz.
teknoloji çağında bu karikatür imkansız ! ama tut ki anlık bir unutma oldu burdada devreye çaktırmadan telefon girer hadi tamamen bunar yok diyelim o zamanda sevgilimin adından çok kendi kapasitemi düşünürdüm :( :D
Sürekli başıma gelen birşey ve bu kelimeler gerçekten hayat kurtarıyor. Paşam canım güzelim filan iyidir duruma göre sevgilim filan da kullanılabilir. İsim tarih hafızası yerine kaç kitap sığar neden insan kendini zorlasın ki?
Ben ilk başlarda aşık olmadan önce hiç hatırlamıyordum ama zor bir ismi var benimkisinin yani sık kullanılan bir isim değil o yüzden unutuyordum şimdi soyadını bile unutmuyorum
Evet çapkınlık zamanlarımda yaşadığım birşey ben isim karıştırırdım ve devamını o an o isimden Ürettigim bir siirle getirirdim anlamsız bir görüntü çıkardı ama olsun güzel günlerdi 😅
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
k. s. de biriyle tanıştım ve biraz zaman geçti k. s. deki profilindeki isimde doğru değildi konuştuk falan filan baya zaman geçti buluşalım dedi buluştuk nehlet olsun ismini bilmiyorum ve basıma ne geleceğini düşünüyorum tam osırada stratejik bir fikir aklıma geldi dedim yaşın kaçtı senin 18 dedi halq hala dedim ufak gösteriyon yok dedi falan filan kimliğini göster dedim inanmıyorum :D gösterdi ve öğrendim 3 saat sonra eve bıraktım ine unuttum :)
Bende de oluyor, bazı arkadaşlarımın ismini unutuyorum canım diye hitap ediyorum. Bir ara erkek arkadaşım varken sevgilim olduğunu da unutmuştum, önem vermemek sanırım sebebi
tanıdığım bir kadın var ismini biliyorum ama karıştırıyorum da doğruyu soyleyememe ihtimalim yüksek o yüzden abladan giriyorum direkt oda beni samimi buluyor 😅😂
Yakın arkadaşımın adını unutmuştum bir hafta boyunca isimsiz çok zorluklar yaşadım. Sonra isim analizi yapalım falan deyip öğrendim. Hala haberi yok unuttuğumdan.
liseden çıkışta 4 5 erkek yürüyoruz. Yanımızda bir kız "Gamzeee!" diye bağırdı. Gamze de arkadaşına "ne var lan?" diye bağırdı. 2 3 hafta sonra Gamze'yi Kızılay'da görmüştüm. Gamze naber diye yanına gittim (:
En İyi Cevaplar