Eskiden hoşlandığımız birisinin ismini bile nasıl unuturuz?

Onu artık hayatımda istemiyorum. Onu eskiden nadiren de olsa stalklardım ama artık o da yok. Adam akıllı bir ilişkimiz de olmadı zaten ama sanaldandı ve sadece 1 ay sürdü. Ama ilk sevgilimdi. Yaşım da küçük. İlk hoşlantım aklıma bile gelmiyor artık ama bu çocuğun ismi hala aklımda. Hani hiss heyecan da duymuyorum ama aşk ile ilgili bir paylaşım görsem o aklıma geliyor bu çok sinir bozucu üstünden 1 sene geçti bir de. napmalıyım sizce? Gerçek anlamda bıktım bundan. Ne zaman bir erkekle konuşsam hoşlanacak gibi olsam onun bana yaşattığı kötü şeyler aklıma geliyor. Anında soğuyorum. Erkeklere karşı düşmanlığım başladı ama eskiden onlara karşı pozitiftim eski halime dönmek istiyorum artık ismi bile aklıma gelmesin istiyorum şu küçük kardeşinize yardım edin lütfen

Eskiden hoşlandığımız birisinin ismini bile nasıl unuturuz?
Cevapla