Tek çocuk olan yani ailenin tek çocuğu olan kimler var burada?

Tek çocuk olan kimler var burada sizce tek çocuk olmak nasıl bir duygu? Genelde toplumda şımarık, ve bencil olarak bilinirler bu önyargı çok yaygındır oysaki gerçekte hiçte öyle değildir. Kişinin şımarık ve bencil olması tek çocuk olması ile alakalı değil tamamen yetiştiği çevre ve karakter yapısı ile ilgilidir. Sizler neler düşünüyorsunuz bu konuda sizce tek çocuk olmanın avantajları ve dezavantajları nelerdir? Sadece ailede tek çocuk olanların yorumlarını bekliyorum.
Tek çocuk olan yani ailenin tek çocuğu olan kimler var burada?
Cevapla