Konserde erkek arkadaşının omzuna çıkan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Güzel bir davranış mı sizce?









Bu ne kepazelik.. Köle miyiz biz.. Erkeğin kadına ayaklarını yıkatmasıyla, kadının erkeğin omzuna çıkması arasında bir fark yoğudur..
Görmezden geliyorum genel olarak.
Özgürce yaşıyorlar işte, hayırlı keyifler der geçerim.
cut.
Kendini bilmez birisi hesabıma girip hesabımı iptal etti.
uzun hikaye, biliyordu.)
Hackerlar olabilir hesapini calan
Ben de çıkmak istiyorum ama erkek arkadaşım yok dhjxbjd bence çok samimi ya ben de keşke öyle olsam
Gel taşıyan seni sjsjsjs
Taşıyam seni gel hele
erkek istiyosa sorun yok ama durup dururken kendini taşıtmaya gerek yok
Cevap
12Cevap
ben kıskanç bir erkek olduğum için bu tarz dikkat çekici şeyler yapmam, sevgilime başka erkeklerin bakmasini istemiyorum
Görmüyordur çıkmıştır bunun nesini değerlendirelim 😂
İki taraf açısından sıkıntı yoksa ben neden sorun edeyim ki :)
oraya eğlenmeye gidiyorlar kafalarına göre davranmalılar bence güzel çirkin diye düşünmek saçma😌
https://i.hizliresim.com/5LkJDR.jpg bakış ahsgba
O kocaman kıçç ve adam bence fizik kanuna aykırı sanırım yer çekimi yasası kafayı yedi
Sanmıyorum kız arkadaşı olsun orda ayarlamıştır gündüz omuza gece kucağa mantığı bunlardaki anlarsınya...
omuza göre değişir 100 kiloluk bir kadınıda taşımamızı beklemeyin kızlar :S
Aşırı gereksiz saçma bisi
Derdin çok güzelmiş güle güle kullan :)
Sevgili bulduk da omzuna cikmadigimiz kaldi :D
Hiçbir şey düşünmüyorum 😂
Sevgilim istese yapardim
Evet yapılır isteğini geri ceviremem hemen yapqrim :D
Hoş bir görüntü değil.
tam bır sıgırlık kanks
Güzel
erkeğin dramı :D :D
:D :D başlarım ya :D :D o kadar diyo gezelim diye yorulmasın çok diye arabayla geziyoz sonra 3 poşet taşıtcak taşımayıncada öküz bu mu yani :D :D
dusunmuyorum
sevmiyorum 😂
Sevimliler bence
ay en sevdiğim
Eğlenmeyi biliyorlar
Eğlenceli baya :D
Eğlenceli geliyor
bende çıkıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar