Ben zaten duygusal bir insanım. Böyle havalarda daha çok duygusal oluyorum. Özlüyorum. Üzülüyorum. Kendimle yalnız kalmayı, yağmurun sesini dinlemeyi seviyorum <3
Yağmurlu/karlı havalarda kendinizi nasıl hissediyorsunuz?
genelikle yağmurlu havaları severim neden geçmişimi hatırlatıyor iyi ya da kötü ve duygusallaşıyorum ve şimdi ne diyorsun diye bende bilmiyorum ama bu havalarda çok hatıralarım var ondan unutamadım ve seviyorum:)
Yağmurlu bir günde yürüyüş yapmak harika bir şey ama karda yürümek dağlara çıkmak kuş sesleri arasında alabildğince bembeyaz karları gözün alabildiğince bakmak kartpostal misali sonra bitane keyif sigarası içmek gibisi yoktur:)
Biraz usuyorum biraz kirginlik duyuyorum bir yazin uzuntusunu cekiyorum... bir yanimda son bahari karsilama sevincini yasiyor. Bilmiyorum biraz usuyorum biraz kirginlik duyuyorum... bilmm havalardanmi...
En İyi Cevaplar