Bıktım bu efendi ağırbaşlı mütevazı erkek olmaktan. yol gösterecek var mı lütfen?

niye efendi ağırbaşlı mütevazı erkekleri mazlum, süt çocugu ezik gibi görüyorlar. bütün kızlar azıma sıçtı böyle oluşumdan. phiç olsak dert olmasak dert. sınıftaki kızlar beni sklemiyor bile. ağzım da laf yapmıyor, oç değilim ki yalanla karışık konusayım kızların kanına gireyim.
Bıktım bu efendi ağırbaşlı mütevazı erkek olmaktan. yol gösterecek var mı lütfen?
Cevapla