Bulgaristan göcmeni kizlarmi?

yünan türklerimi

hadi bakalim :)


İki taraftan da birer kız arkadaşım olmuştu ve ikisi de kova burcuydu de çok güzellerdi. Fakat, zeka konusunda yunan göçmeni bir tık daha öndeydi. Bunları karalamak adına değil tecrübelerim olarak belirtiyorum. İkisine de kazandırdıkları tecrübelerden ötürü binlerce kez teşekkür ediyorum :) Saygılarımla...
Bu yunan türkü değilki. Bildiğin yunanlı sadece türkleşmiş
resimler öylesine
Ben Yunanistan göçmeniyim ama sandığınız gibi sarışın renkli gözlü değilim :D :D
tabikide has türk www.google.com.tr/search
Bende gocmenim, Türk değil mıyım şimdi?
Cevap
34Cevap
Ne fark eder dil idini rengi sonuçta insanız insana saygımız vardır
Ha kutuplarda bir eskimo genci
Ha Afrikada garip bir zenci
Farketmez ne dili ne rengi
Madem ki insandır saygımız vardır
Ailem Bulgaristan göçmeni, tabiki bende böyle bir hatun derim.
Zazana Göçmeni :D , Şaka şaka Yunanistan ama Pomaklarından
Bulgar göçmeni bir ev arkadaşım vardı kendini bişe sanardı herkes peşinde koşuo sanardı. Ne oldum delisi olmuştu
Bende bir selanik göçmeni olarak Yunanistandan göçmenleri diyorum :)
ikiside aynı soydan gelme pek birsey farketmez konya karaman türküyüz..
bunlar geleekse ikiside gelsin ama hepsi böyle değil :)
Aslında hepsi slovak kökenli yani pek bir farkı yok..
Yunan göçmenleri daha güzel oluyor ama daha çabuk çöküyorlar.
İnsan olsun kafalarımız beklentilerimiz uyuşsunda gerisi problem değil.
Kişilik karakterine gore olan kızlar memleketi veya uyruğu önemli değil
Ne aptalca bir soru bu türkiye de kimin türk olduğunu tipinden anlayının yalanını... Edeyim kalkmış Bulgar yunan türkü diyorsun
yunan göçmenleri gözler renkli Bulgarlar kahverengi gerçi hepimiz ayniyiz hepimiz Türküz
yoo her zaman böyle degil
yok degil :)
Bulgaristan göçmeni olarak cevabım belli :)
neden :)
Bizim kızçelerimiz daha güzel geliyor bana ☺
aynen :)
Kircaali mi?
Sviştov :)
yunan daha guzel gibi :D
yunan göçleri 😍
neden
türk kızların kaprisleri ve bizim abaza erkeklerin onları pofpoflamasindan dolayı havalı takilmalarindan dolayı itici buluyorum kendilerini Bulgar sevgilim ya da arkadaşım olmadı o yüzden onu geçtim yunan diyorum çünkü kızları da güzel cana yakın sempatik eğlenceli heyecanlı aileleri erkek damatlari el üstünde tutuyor baya içlerinde bulundum o yüzden bu görüşlerim
Yunan Türkleri daha güzel :)
Her ikiside. İnsanlar sonuçta. Ayrıma gerek yok 😌
Bulgar bnce 😀
neden
Yunanların yunanistan da olanları daha güzel :D
Farketmez dünyalı olsun yeter
Ne farkı var, hepsi güzel.
Bulgarlar daha iyi
neden:)
Güzeller
Candır can... çok güzel sevişip hürmet ederler
nasil yani
Benim hayatımda en keyif aldığım en kaliteli SKS yapan ve erkeğe hürmet eden baş tacı olacak kizlardir.
üstteki kızın dili resmen gel beni somur diyor :))
:D
:D
rus kizlari
çok fark var mı?
Bulgaristan ♡
Bulgar göçmeni
yunanistan
yunan.
Bulgarista göçmeni
İnsan olsun yeter
Yunan
Bulgar
ikiside
üsteki
Göçmeyen kızlar :)
kazakistan göçmeni
Tabisi de yunan 😍
Hiçbiri.
Bulgaristan
Yunan tabiki
ruuuusssss
kazakistan
Bulgaristan göçmeni.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar