Mürekkebin kağıtla buluşması gibi derin bir tutkunun, duygu birikiminin ve niteliğin aktarımıdır mektup... Üstünden binlerce yıl geçmesine rağmen özelliğini hiçbir zaman yitirmeyen en kadim iletişim aracıdır belki de!














Ben mektup yazmadım ama oğlum VE kızıma onlara hamile kaldığımı öğrendiğim andan. İtibaren iki ayrı anı defteri hazırladım..
İlk ultrason görüntüleri ilk olan herşeylerini ve kendileri ile ilgili unutlamz en güzel anlarını ki hala yazmaya devam ediyorum..
Amacım kızım VE oğlum ilerde büyüyüp evlendikleri zaman tüm bu hazırlıkları onlara düğün günlerinde hediye etmek..
Anılar en unutulmaz değerli anlardan oluşur
İyisi ve kötüsü ile , herşeylerinde ilkler Benim tarafımdan çocuklarıma kaleme alınıyor 🤗
İnş. Onlarda kendi nesillerinin zamanında sahip olucakalrı değerleri en güzel şekilde korurlar...
Ziyadesiyle güzel bir fikir...
Teşekkür ederim🤗
Öyle olduğunu düşündüğüm için yapıyorum zaten..
Eig için teşekkür ederim 🤗..
Rica ederim.
Simdiden mektup yazmak gibi bir dusuncem yok soyle bir dusuncem var; Onu hissettigim ilk andan itibaren gunluk gibi bir sey tutacağim. Dogumuna kadar gecen zamanda ne yasadigimi, onu nasil beklediğimizi, onun minicik ultrason resimlerini bulundurduğum bir defter olusturacagim. Dogduktan sonraki zamanda da en özel anlarini ve ilk becerilerini yazip fotograflayacağim 😊
Gayet hoş bir şey olur bu. Tebrik ederim:)
Dolabin sol alt köşesinde fayanslarin altinda ki zulada Jack Daniels var evlat. sen kime çektin derlerse bu notu göster onlara.
Varlığım ve onunla biriktireceğim en özen anlar ona en güzel hediye olacak :)
Cevap
1Cevap
Hiç aklıma gelmemişti aslinda. Bu çok güzel bir fikir. Yapıcam mutlaka
Yap, kenarda dursun;)
Hamile kaldığım zaman ona güzel hoş bir mektup yazarım o gün hissetlerime dahil olabilir çok anlamlı aklımda bulunsun..
Bu da iyi fikir...
ben bir defter tutuyorum. mektuplar, pasajlar, tiratlar.. :)
Ooo, bu çok iyi...:)
Daha da ilginçleşiyor...
Aa işte bu daha da özel. Bir nevi döngüsel olmuş.
Muhtemelen yazacağım :) en büyük gercegim servetim o olacak çünkü :)
Seninde evladına hatta kadınına böyle özel birşey yapacağına eminim :)
Sorun mükemmel ötesi,,, her zaman ki gibi :)
Her doğum gününde ona bir şeyler yazmak istiyorum. Ve 18'inde ona vermek.
Cocugumun olacagini pek sanmiyorum ama olursa yazarim sanirim.
Evet yazmayi dusunuyorum olurda olursem ardimdan okuyacagi biseyler
Yazdım heyecanla oğlumun okuma yazma öğrenmesini bekliyorum ☺️
cocuk yapmicam. yeterli bir cevap
Pekala.
hic dusunmedimm valla :l
Artık aklınızda bulunur.
Evlenecek miyim hic sanmiyrm
Belki olur...
Yazabilirim güzel ve duygu yuklu olur 😊
Günlüğüm gşbi bişey
Günlük de olur.
Pekala.
çok güzel olur aslında
Hayır o kadar duygusallaşamam
Ne duygusal anlar böyle anı olarak yazardım :)
Bilemiyorum
Hayır tabi ki
o bana yazsin
Hayır yazmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar