Kişilik & Karakter Yaşından büyük göstermek iyi mi kötü mü? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor 19 yeni oldum yani 97 liyim ama insanlar büyük gösterdiğimi söylüyor büyük göstermek iyi mi kötü mü ve sizce kaç gösteriyorum Güncellemeler+1 yıl Normalde gözlük var ama resimde çıkardım www.kizlarsoruyor.com/.../q5980775-sizce-sac-sakal-modeli-kotu-mu Yaşından büyük göstermek iyi mi kötü mü? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kafan çok büyük
Çok karizmatik
Büyük göstermek mi