Yaşından büyük göstermek iyi mi kötü mü?

Yaşından büyük göstermek iyi mi kötü mü?

19 yeni oldum yani 97 liyim ama insanlar büyük gösterdiğimi söylüyor büyük göstermek iyi mi kötü mü ve sizce kaç gösteriyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Normalde gözlük var ama resimde çıkardım

www.kizlarsoruyor.com/.../q5980775-sizce-sac-sakal-modeli-kotu-mu
Yaşından büyük göstermek iyi mi kötü mü?
Cevapla