Kimi insanlar değer vermek konusunda aşırı cömert iken kimi insanlar da bu konuda fazlasıyla eli sıkı. Bazı insanlar da sizin verdiğiniz değere karşılık vermeye dahi tenezzül etmezler. Peki siz verdiğiniz değerin karşılığını görebiliyor musunuz? #GentlemanSoruyor
Karşınızdaki insanlara verdiğiniz değerin karşılığını görebiliyor musunuz?
Fazla değer veririm. Her zor günlerinde çıkıp giderim ne olursa olsun yanlarında olurum. Onlar zor Zaman'ımda yanımda yoktu. Kendi başıma yalnız bir şekilde desteksiz toparladım kendimi. Kimsenin desteğine de ihtiyacım yokmuş onu öğrendim insan kendi başına da üstesinden gelebiliyor dertlerinin. Yine dertleri olsa yine giderim. Aptal değilim, sadece bu benim karakterim o da onların karakterleri.
En İyi Cevaplar