Benim annem babam ben küçük yaşta iken boşandı ben babamı uzun zamandırda görmüyorum şu an 23 yaşındayım. her ilişkim babam olmadıgı için bitti ciddi olmadı karşı taraf benim hakkımda en son şu cümleyi söylemişti biri :sen baba sevgisi aile sevgisi görmemişsin , benim aileme sevgi saygı göstermezsin. Demişti. Ben evlenmek istedikçe bu sorun benim karşıma acımasız şekilde çıkacak gibi.
Cevabın nedir?
Cevapla
İlk olarak şunu söyleyeyim; benim açımdan önemi olan bir mevzu değil. Çok çok yakın bir arkadaşım 4 yaşında iken babasını kaybetmiş, o kız kadar karakteri sağlam birine zor rastlanır.
Şimdi gelelim senin mevzuya. Hayatına giren erkeklerin durup dururken baban olmamasını yüzüne vurup seninle ilişkinin iyi gitmediğini söylemesine açıkçası ben inanmıyorum. Muhtemelen ilişkiler içinde ciddi sorunlu davranışların vardır ve bunların sebebini baba figürü olmadan büyümene veya aile sevgisi görmemene fala yoran olabilir. Durum bu ise onların söylediği sebebin yine bir önemi yok ama birden fazla insan bunu diyorsa o insanlar ile ilişkinde ciddi sorunlu davranışlar göstermiş olabilirsin. Belki de babanın olmadığını değil de sorunların olduğunu anlatmaya çalışıyorlardır.12 Yorumla
Soran+1 yılAslında hiç biri değil 3yıllık ilişkim oldu onjn öncesinde pek erkek arkadaşım olmadı. bahanesi oldu sanırım çünkü ailesinin istediği düzgün aile kızı kapalı hanım hanımcık bir kızla nişanlandı kısa sürede
- +1 yıl
O zaman durum ilk bakışta göründüğünden çok daha farklı bir yere gidiyor. Açıkçası bunun kadını erkeği yok, bir insan ayrılır ayrılmaz evlilik yoluna gidebiliyorsa burada bazı ciddi sorunlar var demektir. Senin ilişkide hatan olabilir, başkasının da olabilir, sonuçta bu bir yana bahsettiğin durum başka bir yana...
En İyi Cevaplar
+1 yılBak sana bir şey söyleyim sana bu cümleyi kuran buna benzer cümleler kuran o. c ları seni sadece kullanmışlar. Bak insan ne olursa olsun nasıl olur sa olsun kim olursa olsun babasızda büyüse insan önce kendini yetiştirir sen büyüdüğün saygı ahlak çerçevesine doğruluğuna inanıyorsan gerisi fasa fiso benimde oldu babasız büyüyen sevgilim ama gel girelim bir çok kızdan daha efendi daha saygılı sen kendini iyi biri olarak görebiliyorsan gerisinin bir önemi yok hadi ordan et bu şerefsizleri sen inandığın değerlerle yaşamana devam et ben sana bir ip ucu vereyim mi doğru insan olduğun konusunda bak şu an burda kendini yargılıyorsun bunu herkes yapmaz çoğunun dünya umrunda olmaz.
26 Yorumla
Soran+1 yılİnsanlar bunu düşünemiyor. her istediklerini ailesi yapıyor ben bir şey istediğimde kendi paramı kazanıp aldım geç olsada aldım hem okudum hem aileme baktım hem çalıştım. Anaokulu öğretmeni oldum inanırmısın mesleğimi yapamıyorum. Başka mesleğe yöneldim herşey hayr kısmet demekki bunuda yaşayacakmısız diye diye ömrümüz gidecek
- +1 yıl
Sen sevgiyi sonuna kadar hakediyorsun sevgiye çok açsın bunu iyi bilirim sevilmek sahiplenmek istiyorsun belkide babandan alamadığın sevgiyi sevgilinden almak istiyorsun ama sürekli hayal kırıklığına uğruyorsun dimi buda senin psikolojini etkiliyor kendi mesleğini yapamıyor olmanın sebebi kimsenin seni sevmediğini düşünüyor olman olabilir mi ya da sevginin tam olarak ne olduğunu bilememiş bir çocuğa nasıl sevgi göstereceğini bilmiyor olman bilmiyorum belki böylesin belki ben böyle düşünüyorum seni fakat bilmelisin ki sen nadir olan bir insansın kıymetlisin değeri sevgiyi hak edensin.
Soran+1 yılİşte böyle ince düşünemiyen insanlar var sonra neden delirdin bu yüzden deliriyorum kendimi anlatamıyorum anlayamıyorlar
- +1 yıl
Emin ol ben seni çok iyi anlıyorum.
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙋🏼
- +1 yıl
Rica ederim prenses 🙋🙋
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de babasızım ama şu bir gerçek benim gibi terbiyeli değil çoğu. Ben ezildiğim için ezmem kimseyi. Ama çoğunluk nasılsa babam yok ohh hertürlü pisliği yapim dünya bana güzel kafasında. Sen iyi biri olabilirsin seni tanımıyorum ama o kişi de haklı biyerde. hem bir de şu var senin baban olmadığı için o kişi kendi ailesinin seni ezmesinden korkuyor olabilir. Ben de evleneceğim zaman kendim gibi bir garibanla evlenmek istiyorum ailesi ya olmasın ya da benden de kocamdan da uzak olsun. Gerçekten babasızlık çok zor
02 Yorumla
Soran+1 yılGerçekden zor. ama işte 3yıl sonra bunu söyleyip beni hiç birşey olmamış gibi yol ortasında bırakıp ailesinin istediği bir kızla nişanlandı. Benim tek suçum sağlam bir ailem olmayışı
Cevap sahibi+1 yılŞerefsizin teki için üzülme. Allah bir kapıyı kapatır diğerini açar
+1 yılben babami bilmeden büyüdüm ve beni haytim boyunca asagiladilar küfür etdiler biseyde diyemedim hic cünkü bilmiyodum kim oldunu. ama sen üzülme insanlari takma. ilaki sana iyi birisii cikar karsina
23 Yorumla- +1 yıl
vay allah belalarini veresiceler
Soran+1 yılÇocukluğumdan beri tek sorum neden ben neden böyle büyük bir yük nasıl bir imtihan bu. Yanımda olsa başkasında aramayacagım sevgi. Babam gibi hepsi çekti gitti.
- +1 yıl
allah yardimcin olsun
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
10
Cevap
59Cevap
buna kader diyoruz bazi insanllara iyi davranir bazi insanlara kotu davranir anlasilan kader sana iyi davranmamis sen kadere iyi davraki kader seni sevsin kollasin iyi davransin dedigin gibi adi insanlar olabiliyor. illaki karsina en dogrusu cikacaktir burda senin de hata olabilir hatan varsa fark et allah hic bir kuluna kaldiramayacagi yuku vermemiştir bunu unutma aksine insanlar kaldiramiyacagi kadar buyuk yuklerin altina girerler ve sunu unutmaki benim gibi dusunen insanlar azda olsa adim gibi eminimki tum insanlar zencisi sunnisi alevisi yetimi oksuzu anasizi basizi kim ne olursa olsun yeterki serefsiz olmasin hepsi kardesim dir bacimdir abim abalamdir
21 YorumlaNormal konularda sıkıntı yokda bizim toplumumuzda evliliklerde en büyük etken aile. Bizim toplumumuzda evlilik iki kisi arasinda olmuyor malesef en az 6 7 kisiden basliyor. Birde hani ailesiz yasamis biri biraz başı boş gelir ister istemez. Ben mesela babası alkol kullanıyor diye bir ara evlenme kararımı gözden geçirmiştim. Takılıyor kafama ister istemez icki icip icip sızan birinin kizi bizi aşar gibi geldi ama zamanla sonucta babasıyla evlenmiyorum diye düşünerek atlattım bu düşünceyi.
16 Yorumla
Soran+1 yılO düşünceye kapılmışsın ama eminimki sana ait değil :) aikesi ile değil sevdiğin insanla evleniyorsun. oda babasının öyle bir insan olmasını elbet istemeZdi
- +1 yıl
Tabi muhakkak istemez zaten ama insanlar nasil yetisirse kimlikleri o sekilde oluşur. Insani ailesiyle yargilamak hic hos birsey degil ama aslinda pekde haksız çıktığımda söylenemez. Kisa bir evlilik oldu. Dedigim gibi bizi aştı. Sevgiye fazla guvenmemek lazim. Gözünü kör ediyor adamin heleki delikanlı adamsan cok zor cidden cok koyuyor insana. Hayirlisi buymuş napalim. Ben elimden gelenin cok cok daha fazlasini yaptim ama Allah ol demedimi olmuyor
Soran+1 yılYa aslında aşk değilde mantık hareket etmek bana en mantıklısı bundan sonra. Size gelincede kötü olmuş üzücü nir olay ama kısmet demekki yaşanacakmış yaşanmış eğer vazgeçilseydide içinde yine bir ukte kalacaktı hep.
- +1 yıl
Tabiki. Sabretmek lazım insanların her anı bir olmuyor bir adam her zaman seni mutlu edemez onca zaman mutlu ettide biraz kendisi zor zamanlar gecirdiginde ondan uzaklasirsan bu olmaz. Zaten bu sekilde mutluluğu haketmezsin. Bazen insanlar zaman isterler uzerlerindeki yükü atabilmek icin karsi taraf sabretmesi lazım bazi seyleri gormemezden gelmesi lazim. Aslında bütün sır tahammül de bitiyor. Eşler birbirlerine yeri geldiğinde tahammül edebilmeli. Sevgi gercekten bir yere kadar.
Soran+1 yılAllahım yolumuzu bahtımızı açık etsin
+1 yılo lafı söyleyen halt etmiş. Mesele babalı büyümek babasız büyümek değil tamam elbetteki bir çok eksi yönü olacaktır ancak insan kendini yetiştirmesini bilmeli sen kendini yetiştirdiysen ben eminim ki babası başında olan bir çok kıza göre daha aklı başında mantıklı kararlar almasını bilen ve hatta ailesi sürekli başında olan kızlara göre daha çok evlenilip yuva kurulacak bir tipsin
12 Yorumla
Soran+1 yılİşte yaşım 23 ama ruhum50 diyorum. yaşıtlarımın yapamadıgı yemekleri temizlikleri işi okulu aileyi veçindirmeyi hepsini bir arada yapıyorum anlamıyorlar anlayamıyorlar
- +1 yıl
zorluk çekmeyen anlamaz senin halini dil dökme boşuna hayat böyledir işte zorluk çekmeyen insan veya insanlar hep zorluk çekeni aşağılar hor görür aslında bu nedendir biliyor musun? zorluk görmüş bir insanın yapabileceklerinin farkında oldukları ve bunları kendileri yapamayacakları için karşı tarafı bastırıp kendi egolarını tatmin etme duygusudur. senin yapman gereken en önemli ve güzel şey kimseye aldırış etmemek ve her zaman başın dik alnın açık yoluna devam etmek inş seni de gerçek mana da seven birisi çıkacaktır karşına
öyle kuzenim vardı erkek ve kız. ikisine de kıyamazdım bende para varken hiç onlara harcatmazdım. gerçi atanınca o da aynı iyiliği bana yapardı. ama çok alttan alınca ziklermiş gibi davranılması kötü olur. şimdiki aklım olsa pek el üstünde tutmazdım ve normal babası varmış gibi davranırdım
18 Yorumla
Soran+1 yılBence en doğrusu öyle düşünme okadar ihtiyacı oluyorki insanın söyleyemiyorsun dardada kalsan en yakınına bile diyemiyorsun ama sen o adımı atınca içten seviniyorsun allahım seninde gönlüne göre versin kardeşim
- +1 yıl
sağol. hatta geçen konuştuk biriyle her ikisi de yokmuş, bir de güzel kendisi... dobra da! ona bir ömür mutlu hayat yaşatabilirsem ne mutlu. belki benim de yüzüm güler onla olursam, ahiretime bir faydası dokunur. şimdiki kızların çoğunun anne babası var ve bu yüzden ego trip kapris tavanda. biraz vicdanlısını bulsan öp başına koy. o kızın yüreği benim istediğim işte.. buruk yürek gözden sevgiyi anlar. diğerlerini altın saraya koy elmas niye değil derler
Soran+1 yılAynen öyle , kısmet hayırlısı olsun diyelim mi :)
Soran+1 yılİnşallah hayırlısı ise olsun diyelim kaderinde var ise seni bulacak
+1 yılHalt etmiş sana onu söyleyen odun!
Kendisi hatta % 80' lik bir kısmın ailesi tamamen varda neden bu ülkede hala saygısızlık, dolandırıcılık, ahlaksızlık, hırsızlık gibi gibi olaylar hala bitmiyor!
İğneyi kendine batırmayan güruh başkasına şiş sokmaya kalkıyor!
30 Yorumla
+1 yılBabasız büyüyen biri hayatın ciddiyetinin farkına varmaz ve şımarık birisi olur. Ona söz geçirmek kolay değildir başına buyruktur bu yüzden insanlar pek onu sevmez hatta onunla takılan pek arkadaşıda yoktur. Bu yüzden eğer çok samimi dostları olmadıysa yanlızlıktan bunalır ve sürekli yeni arkadaş arayışına girer. Genelde onu memnun edebilmek çok zordur. Daha önce babasız büyüyen en az 3 kızla tanışmıştım sanaldan. Reelde ise 5 tane kız tanıyorum babasız olan.
10 Yorumla
+1 yılBen bunu sorun etmem
Ama madem karşı taraf sana o kötü cümleleri kullandı, kendini ispatlamak zor bisey değil
Sessiz kalarak yanlış yapıyorsun
Aksine anne ve baba sevgisi görmediğin için bence onları çok seversin diye düşünüyorum12 Yorumla
Soran+1 yılİnsanları dış görünüşüyle o anlık görüntüyle yargılıyorlar halbuki içine girmeden kimin ne nasıl oldugunu bilemezsin ki işte napıcaksınki ne diyebileceksin neden böyle yaptın neden terkettin desem seni baban bile sevmemiş derse ne derim. nasıl sessiz kalmıyım
- +1 yıl
Ama bu şekilde olmaz , yani demek istediğim sessiz kalma utanma asıl onlar utansinlar
Sen her zaman sevgini belli et hemende pes etme
Zaten sana seni baban bile sevmemiş diyorsa bir insan ben o insanın insanlığın dan şüphe ederim
Anlaşılan snn karşına yürekten seven bir insan çıkmamış, seven insan herşeye rağmen sahiplenir korur helede snn gibilerini özellikle ,
Afedersin ben bir tanidigimin genel evden bir kadınla evlendiğini bilirim sonuçta sevmiş ve sırf onu o hayattan kurmak içinde onunla evlendi ve şimdi çok mutlular çocukları bile var
Dediğim gibi seni o halinle kabullenmesi için sadece yürekten, gönülden seven birine ihtiyacın var, allahim herşeyi gönlüne göre versin
Güçlü gorunurler ama çok hassas olurlar. Hataya normal kızlardan daha açıklar, erkeklerde hep bir baba figürü arar. Biraz ozgur büyüdükleri için kolay kız imajı yapışır ustlerine , sadece cinsellik için yaklasırlar. Çalış ve güçlü bir kadın olmaya bak.
10 YorumlaKesinlikle saçmalık asıl böyle şeyleri yaşayan insanlar daha iyi biliyor burada yanlış birşey yok bu şekilde konuşabilecek bir aptal bulduğundan hatalı olan bence sensin
11 Yorumla
Soran+1 yılÇekiyorum sanırım
+1 yıltam tersine öyle bir kıza yeri geldiğinde baba sevgisi verilir. Mutluluğa muhtaç olan sen gibiler ama üzülme günün birinde mutlaka seni her şeyine kabul edecek biri çıkacaktır karşına.
12 Yorumla
Soran+1 yılKızların kaderi annelerine benzer derler inşallah öyle olmaz.
- +1 yıl
ben şahsen ileride karşıma biri çıkarsa onun yeri gelip babası, yeri gelip abisi de olmak istiyorum.
+1 yılHalt yemiş o konuşan bacı sen milletin dediğine ne bakıyorsun benimde en son ayrıldığım kız ben sevmeyi senden öğrendim tanıdığım en temiz erkeksin her kızın hayalindeki erkeksin dedi son ana kadar ama gitti! Ne yapacağız?
10 Yorumla
+1 yılSenin karşına yanlış insanlar çıkmış sen herşeyin fazlasıyla değerini bilirsin çok iyi bir eş olabilirsin hemde çok tabi kıymetini bilebilene seni anlayabilene.
20 Yorumla
+1 yılBende benzer bir durumdayım ama evlilikte bence böyle bir şey karşıma çıkmaz diye düşünüyorum
11 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah canım çıkmasın zaten beynimden vurulmuşa döndüm
Aynı durum bende var aynı ailem yok kendim gibi birini bulursam evlenirim beni anlar o kişi çünkü biz istemedik bunu
12 Yorumla
Soran+1 yılBiz istemedik ama biz hepsinden daha çok çektik
+1 yılGüçlü bir kız olarak gorurumt. Ve hayatta erken büyüdüğünü Düşünürüm. Sorumluluk sahibi olduğunu Düşünürüm. Ama üzülme baba demek herşey değil. Bende babasiz büyüdüm üzülme
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 12,4b cevap paylaştı. Oyle olacagini dusunmem. gerek benim gerekse ailemin sevgisi ile yararlarini sarabilecegimi dusunurum. sana kotu soz soyleyenleri de salla gitsin. Hersey gonlunce olsun
20 Yorumlaben daha bir imreniyorum, seviyorum annesiz veya babasız büyümüş insanları.
daha olgun ve ailesini sahiplenebilecek gibi görüyorum.. (hepsi değil tabi kii)10 YorumlaSeni anlamayacak biriyle evlenmedigin iyi olmus, umarim bu durumu anlayip sana ailesiyle o eksikligi biraz olsun kapatmaya calisacak biriyle evlenirsin.
10 YorumlaBen sevmişsem, karşımdaki de insansa iyiyse, ne mal ne mülk ne mevki ne ailesinin olması önemli ben de kabul ederim, ailem benim kabul ettiğimi zaten kabul eder. İnşallah gönlüne göre birini bulursun :)
10 Yorumla
+1 yılaptaldan bol birşey yok şu an piyasada böyle boş boş salak salak konuşurlar niye böyle dedin açıkla desen birşeyde diyemezler o yüzden böyle demesi iyi olmuş en azından aptallardan birisini elemiş oldun
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 18,4b cevap paylaştı. Onu diyenler babasından sevgi görmemiş insanlardır. O zaman babası ölmüş insanlar evlenmeycek mi? Ne kadar aptalca bir düşünce.
22 Yorumla- +1 yıl
Beni iyi dinle kızım.
Hep yanında olamayabilirim senin. Ruhum seninle olsa bile, kim bilir belki erken veda eder bedenim. Dünyanın bin bir türlü hali var kızım ve insanların bin bir yüzleri. İnsanlara adım atmadan önce emin ol kızım, niyetlerinden, samimiyetlerinden, gizlediklerinden. Dostun az, mesafen ise çok olsun insanlarla. Bana sarıldığın gibi, kendine sarılmayı da öğren. Her canın yandığında bana koştuğun gibi, ayakta durmayı da öğren. Sana sevgiyi anlattığım kadar belki anlatamadım kötülüğü. Ama hislerine güven kızım. Şüphe duyduğun her şeyden uzak dur. Sana ellerimin sıcaklığını ve gözlerimin sevgi dolu bakışlarını bırakıyorum. Bir gün bir erkeği sevecek olursan eğer, gözlerinde bu derinliği ve içinde bu sıcaklığı ara kızım. Sana duam o'dur ki ; ben seni Allah'ın bir hediyesi gibi sevdim, benden sonra da seni öyle sevsinler kızım… Uğur Gökbulut
Sevginin kıymetini değerini bilirler diye düşünüyorum. yani hem sevgili hem baba gibi birşey olursun sana daha içten bağlı olur falan
10 Yorumla
+1 yıl10 YorumlaAllah yardımcin olsun allah gönlüne gore versin hayırlı olanı versin ınş. Bilirim babasizligi
11 Yorumla
Soran+1 yılAmin kardeşim sağolasın
bunu diyenler gerçekten hayattan ders almamış insanlar seniin suçunmuş gibi bunu sana söylüyorlar yazık onlara
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılAynı yaştayız lakin... erkek olsan halinden anlardım benim de senden farkım yok ama kız olunca sanırım bunu yorumlamam yanlış olur...
10 Yorumla
+1 yılBence büyük saçmalamışlar. sonuçta sen istemedin bu durumu. ayrıca kişinin kendi karakterine bağlı. Bence aile sevgisi görmemiş bireyler evlendiklerinde eşlerinin ailesini kendi ailesi gibi görür kendi ailesinden ilgi göremediği için..
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 403 cevap paylaştı. Yuh be saçma ya bunu sana nazil derlerr senin ne suçun var sanki ben daha çok severdim hem sevgili hem baba olmaya calisirdim
20 Yorumla
+1 yılgüçlü olur onların karakteri..
baba sevgisini de eşinde arar, bir ömür onu mutlu etmek için uğraşır..10 YorumlaCanım o karşına çıkanlar doğru insanlar değilmiş bir insan sevdiği insana bu lafları diyemez. Allah korumuş seni
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 309 cevap paylaştı.
+1 yılyani boyle birseyi ilk defa duydum..
bu ayrilik bahanesi gibi birsey olmus..
oysa tam. aksi daha cok sever daha cok baglanirsin. yani aile sevgisi alamamis birisinin ilk. ozlemi bence budur.00 Yorumla
+1 yılBaba sefkati veririm guven veriirm kollarim yaninda olurm yeri geldimi baba yeri geldimi abi yeri geldimi sevgilisi olurm
33 Yorumla- +1 yıl
@Melek0034 sn çok iyi birisin
- Kişilik & Karakter konusunda 7,7b cevap paylaştı.
+1 yılbabası olmayan kızı emanet bilir 50 misli sahiplenirim ama boşandığı için babası olmayan kızı bilmiyorum yani ne bilim ayrılmazdım ama sevmişsem tabi
10 Yorumla
+1 yılSenin karşına cikanlar acımasızmis. Bunun engel teskil etmesi bile cok sacma
20 Yorumla
+1 yılaynen genelde güçlü görünürler ama aslında o kadar kirlgandirlar ki
10 YorumlaDaha hassas ve kendi ayakları üzerinde durmaya alışık
10 Yorumlaşefkate iyiliğe ve güzelliğe en ihtiyaç duyan kız gibi görürüm.
20 Yorumla
+1 yılsen de en baştan söyle babanın olmadığını çünkü biriyle başlarken ilk kusurunu söyleyince ya başlamadan biter kimse üzülmez, ya da öyle kabul eder de devam eder. :)
02 Yorumla
Soran+1 yılBiliyordu
- +1 yıl
onun aptallığı demek ki kötü biriymiş kurtulmuşsun
+1 yılBaba eksikliği sende negatif olarak ne baş gosterdi mesela?
02 Yorumla
Soran+1 yılBen öyle bir duyguyu tadamadığım için neyin eksik oldugunu fark etmedim annem başımda oldugu sürece hiç aklıma bile gelmezdi çoğu zaman.
- +1 yıl
Haklisin, evlilik olayına karar vermissin, okudum umarım ikna edersin
Kişilik & Karakter konusunda 364 cevap paylaştı. Aslında babasız kız yollu diyorlar ama doğru değil herkes kendi namusuna sahip çıkar
10 Yorumla
+1 yılEvlenip ne yapacaksın salla gitsin babasız olmak kötü elbet ama bu senin suçun değil saçma sapan insanlar çıkmış karşına bahaneleri bu olmuş
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 17,4b cevap paylaştı. Çok yanlış bir düşünce benim sevdiğim kişi ne olursa olsun kabul etmeliyim.
10 YorumlaBabasız büyümek denmez ona babadan ayrı kalmak denir oysa babasız büyüyen bir kız babasını hiç hatırlamaz bile
00 YorumlaBilmem, benimde annem babam var ama sadece o sıfatı tasıyorlar
Bence bu daha kotu10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 887 cevap paylaştı. boş ver takma kafana. giden bekleme yapmasınki gerçekten hak edene rastlayabilesin
00 Yorumla
+1 yılHayir neden ciksin. Aksine cok daha bağlı olursun eşine
00 Yorumla
+1 yılBen o kiz ne isterse yaparim nedense sefkat gostermwk geliyor içimden
00 YorumlaHerkes öyle düşünmez bence böyle karamsar düşünme bu senin tercihin değil onların ayıbı
00 Yorumla
+1 yılsevgi gören sevgi gösterir sartı ya da kesinliği olmadığı gibi görmeyende göstermez gibi bir sart yok
00 Yorumla
+1 yılyazik valla cok yazik onlarin dusuncelerini ben...
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 668 cevap paylaştı. Hiç alakaı yok. Yanlış düşünüyorsun
10 Yorumla
+1 yılBitmemeli iliskin askim olurmusnnnn
10 YorumlaNe alaka yaa takılma söylenenlere
10 Yorumla
+1 yılAnlamiyorum kimseyi anlamıyorum
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılBabasız kızlar en iyileridir aslında.
00 Yorumla abartıldigini düşündüğüm konulardan biri
02 Yorumla
Soran+1 yılAbartılmak? Yaşamadan karşılaşmadan bilemezsin aylar oldu her ses kaydını açışımda umarım öyle dememiştir ben yanlış anlamışımdır diyorum ama malesef öyle demiş
+1 yılbence kocasında baba faktörü arar
00 YorumlaBişey olmaz bence unlucky sadece
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe alakasi var. Sen secimini dogru yapmamissin
10 Yorumla
+1 yılProfildeki sen misin o zaman ben evlenirim
10 Yorumla- Devamını Gör (9)
Devamını Gör(54)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar