Amacım aşağılamak veya kücük görmek felan değil, ben bir kıza aşık oldum ve o kızda babası olduğu halde yani kücüklugunden beri babası yokmus gibi bisey hatta konu açıldımi kacıyor bile o kadar kötu şeyler yaşamış ben bu kıza nasıl yaklaşabilirim yani kırmaktan incitmekten korkuyorum onu yaşayamadıģı kücüklüğu ona nasil yaşatırım tekrar, amacım onu aşık etmek felan değil sadece onun mutlu olmasını istiyorum onu nasıl mutlu ederim? Ona nasıl davranmalı ona nasil yaklaşmalıyım? Cevaplarınız icin simdiden teşekkürler..
Ben de babamı kaybettim çok küçük yaşta babasızlığın ne anlama geldiğini çok iyi biliyorum babasız Büyümek çok zor gerçekten öyle böyle değil işte bunun için kıza çok iyi yaklaşman gerek onunla aynı ortamda girince babasında bahsetme kendi üzerimde konuşiyim biri benim yanımda babamdan bahsederse ben üzülürüm kalbim kırılır konuşmak istemem ortamı terk etmek isterim ve onun Acılarına ortak olmaya çalış babasını kaybeden kişiler daha çok dertleşmeye ihtiyacı var içini dökmeye ihtiyacı var o içini dökerken yorum yapma sadece dinle sana açmak istemedi bir konuyu sen açtırma hele babası ile ilgili hiçbir şey açma kendisi bahsetsin sana Bir de onun yanında kendi babandan Bahsetme yani ona yakın olmaya çalış o da anlar onu ne kadar sevdiğini genelde babasından Sevgi görmeyen kişiler Başka erkekler de bulmaya çalışır Bir de kızı kısıtlama diyelim sevgili oldunuz şunu giyme bunu giyme işte Bilmem şunu yapma bunu yapma deme o kızın başında zaten bir sürü dert var bir de sen daha da dert açma
En İyi Cevaplar