Güncellemeler
+1 yıl
update

İlkokuldan beri bütün ödevleri aynı klasörde topladım...
niye :D?
İleride çocuklarıma lazım olur diye sakladım hepsini mahalledeki çocuklara arada lazım oluyor mesela
Yerleştirme Sınavı soruları var
:DDD helal
Cevap
4Cevap
Oyun var ondandır derim :)
Ödevler le ilgili videolar var :p
32 gbmi? :D
32 gb nedir ki
Bütün ödevleri aynı klasöre attığım için :D
Slayt var içinde
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar