Erkekler siz kendi açınızdan cebaplayın?

157 boyundayım tesetürlü 48 kilo 20 yaşındayım beyaz tenliyim muhafazakar erkek arkadaşı tek bir tane bile olmayan biriyim kendim sadakata güvene sevgiye saygıya çok önem veriyorum cidden kendimi övmek olacak ama karekterim herkesçe çok çok seviliyor hayatımda tek bir defa argo sözcük kullanmadım kullanmam da dinine bağlı biriyin sadece tek sorun orta düzyde biriyim aylardır sevdiğim biri var sasece uzaktanda sevsem kendimi ona sadakatlı olma zorunlulığunda his ediyorum neyse siz böyle bi kızı sırf orta düzeyde güzel diye sevmezmisiniz
Güncellemeler
+1 yıl
beni sevip sevmediğini hiç sormadım ama dişarıda açık daha güzel kızlar varken nedrn beni seçsin ki
Erkekler siz kendi açınızdan cebaplayın?
Cevapla