Herşeyin ederini fiyatını özelliklerini biliyoruz peki ya değerini?
Değer bilenlerden misin yoksa hoyratça yok edip egonu tatmin edenlerden mi?
Değer bilenlerden misin yoksa hoyratça yok edip egonu tatmin edenlerden mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Karşıdakine göre muamele
Muameleci misin sen?
Evet ne kadar değer verirse onu alır
O yüzden kimse deger vermiyo sana anlasilan
Güzel kafa
Senin ki kadar değil 😏
Tipe bak burda bile laf sokma çabası ne ezik insansın sen az dışarı çık asosyal insanlarla iletişim kurmayı öğren :D
Altta kalınca hemen cirkefles klasik kezban tipi 😏 şimdi sana öyle olmadığını anlatmak isterim de kapasiten yetmez belli ki
İnsanların fikrine saygı duymayan sensin hakettiğin lafı alınca zırlama kapasite değil seninle muhatap olmak için boş vaktim yok çoban seni :D
Aynen çobanlık yapıyorum şu an sen gibi davarı guduyorum 😂 sen kimsin senden ne cevap beklicem banane zaten yalnızlıktan gebermissin derdine yan