Hayatın size adil davrandığını düşünüyor musunuz, eğer cevabınız hayır ise bunun sebepleri nedir?

Hayatın size adil davrandığını düşünüyor musunuz, eğer cevabınız hayır ise bunun sebepleri nedir?
Hayat herkese eşit davranmıyor diyen insanlar çok gördüm..
Bana karşı hiç adil olmadı hayat çabaladım çabaladım fakat hep başarısız oldum
istediklerimi başkaları elde etti sevdiğimi başkası aldı ben ise kaldım hep ortada tek başıma diyenlerde vardır elbet..
Peki bunun nedeni nedir sizce?
Ve hayat size ne kadar adil davrandı sizce? Hiç adil olduğu bir konu oldu mu?

Hayatın size adil davrandığını düşünüyor musunuz, eğer cevabınız hayır ise bunun sebepleri nedir?
Cevapla