İkinci bir şans vermeyen insanlar acımasız mıdır, temkinli mi?
Ben nisanlim dan 2. Şans istedim üstelik suçum olmaması na rağmen suçum sadece aşırı kıskançlık mis ısrar ettim. olmadı ustelemedim 1 yıl sonra bir baskasi ile birlikte oldu üzüldüm ama sesimi çıkarmadım 6 ay sonra ondan da ayrılmış şimdi beni ariyor ve çok büyük bir hata yaptım. senin yerini kimse dolduramadi sen kiskanmak ta haklısın haklısın olur affet dedi s×ktir git dedim bazen 2. Şans vermeden önce veya red etmeden önce kusmeyi deneyin konusmayin bir müddet sonra cevabiniz belli olucak tir.
ikinci şans hem bir şans hemde bir hatadır..
yani..
zor bir seçenek bu durum vermek ya da vermemek arasında kararsız olmak aslında dogaldır ve vermemek daha iyidir çogu zaman
Karşıdakinin ne konuda ikinci şans istediğine bağlı aslında.. Eğer aldattıysa temkinli olduğum için ikinci şansı vermem, eğer küçük bir şeyden dolayı ilişkimiz bittiyse ve bu önemsiz bişeyden dolayı ikinci şans vermiyorsam acımasız olduğumdan dolayı olabilir 😂 😂
Hangi konuda ikinci şans verilmediğine bağlı. Aldatılmak asla affedemeyeceğim bir konu mesela. Ama ciddi şeylerin haricinde hiç bir şeye ikinci şans vermeyen insanlar korkaktırlar. Yeniden incinmekten korktukları için o şansı vermeyi göze alamazlar.
Cevap
41Cevap
Peygamberler, Allah’ın tüm insanlar için örnek kıldığı, derin bir imana sahip olan, üstün ahlaklı kimselerdir. Allah’ınAndolsun, sizin için, Allah’ı ve ahiret gününü umanlar ve Allah’ı çokça zikredenler için Allah’ın Resulünde güzel bir örnek vardır. (Ahzab Suresi, 21) ayetiyle haber verdiği gibi,
bence cok cani yanmislardir ya da tinlamiyorlardir bunu anlamanin tek yolu olablr ona cok guven ver tekrar istenesse seni ayrilmak bahane dir onjn icin
Birisi bana cok istememe ragmen ikinci sansi vermemisti. Ben 3. secenek akillilik olarak goruyorum bunu.
Aldatma, siddet ve sayginin bitmedigi surece ikinci sans herkese verilebilir. Bana da verebilirdi...
her insan hata yapabilir ve bence ikinci bir şansı hakeder.. ama aynı hatayı iki kere yaptıysa o ayrı ;)
Seni ilkinde öldürmeyip yaralı bırakan yarım bıraktığı işi mutlaka tamamlayacaktır. O yüzden ikinci bir şansa gerek yok
Ayrılma gerekçenize bağlı karşındakinin gururunu incittiysen hayal kırıklığına uğrattıysan acımasızlık değil tam tersi onurlu bir davranıştır. Karakter örneğidir
İkinci şans vermeyen insanlar sonunun olmadığını bilen insanlardır.
Acımasızlık veya temkin değil de bile bile lades demeye değer görmüyorum. Güven önemlidir.
temkinli :) bir kere kazık yemişdir ikincisine bünye kaldırmaz
'İnsan bir hatayı ilk yaptığında hata onundur, ikinci kez yaptığında hata senindir.' O yüzden temkinli olmak gerek.
Bence herkes 2. şansı hak eder hatta daha fazlasını. Burada olay bu değil. Olay ceza çektirmektir. Sen çektir ona kalmış o nasıl davranıyorsa sen de ona göre davranacaksın
İkiside olabilir, kişiye veya yaşanan olaya göre değişir bu durum.
durusu olan cesur ve nitelikli insandir cunku sucu affetmek sucluyu odullendirmektir...
acımasızlık değil, tekrardan canı yansın istemediğinden..
temkinlilik.
Bir kez yapan bir daha yapar mantığıyla doğru bir davranış şeklidir
acımasız degil akıllıdır ikinci şans hak edene verilmeli bence
İkinci şansı vermeyen insanlar (bkz: ben) akıllıdır. Aynı hatayı tekrarlamaz.
İlk kandırmanda sana, ikinci kandırmanda bana yazıklar olsun, demişler
Ben kimseye ıkıncı sans vermem gerek yok acımasız olmak bazen ıyıdır
temkinlidir. cunki biliyodur ki taviz tavizi dogurur.
Yaşanılan ozel durumun duzeyine ve kisinin karakterine gore degisir bence.
şans verip vermeyeceğimiz kişiye bağlı eğer değer biriyse şans veririm yoksa temkinli demek daha mantıklı acımasız değildir bence
canım ınsana ıkıyı bosver bır vermıyeceksn yoksa bu zamanda sonra larlar kanları bozuk ıylıkten neansenı skıyoyor serefsızler ınsanlar ah
Temkinlidir
Tecrübesi vardır. Neyin ne olduğunu iyi bilir.
Hak edene, gerçekten hak ediyorsa.
İncinmiştir, yaralıdır.
Vermiyorum. Acimasizliktan bence. 😄
temkınlı kendımden bılıyrum
İlkinde yaralayan, ikincisinde öldürür.
Temkinlidir bence ayni hataya düşmemek için...
Sütten dili yanınca direk ineği kesenlerdir
Prensıplıdır diye dusunuyorum
Ben vermem kolay kolay temkinliyimdir
hayatta herşey tek kullanımlık..
ikinci bir hayat ilkine ihanet etmekmis
Acimasiz. Kendimden biliyorum
İkinci şans vermek aptallıktır.
haklıdır bence biraz acımasız olmak gerekiyor
Ayni ben. İkinci sans almam vermem.
Canı çok yanan biri vermeyebilir
Temkinlidir bebişim; senle alakası yok 😘😘😊
Duruma göre değişir
Acımasızdır.😳
Temkinli ve acimasizzzzzz
Temkinli.
temkinli bence
Sakın öyle bir hata yapma!!!
temkinli
Sevmiyordur
Temkinli.
Haklıdır
Gerek görmüyodur
Mantıklıdır
temkinli
Temkinlidir
tecrübelidir
Temkinlidir :)
Temkinli
Temkinli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar