Özgüven doğuştan mı yoksa sonradan mı kazanılan bir olgudur?

Bana göre özgüven kimisinde doğuştan kimisinde yaptığı işlerden başarılı çıkmakla ailesinin verdiği güvenle destekle kazanılan birşeydir. Benimki doğuştan var Allah'a şükür... Olmayanlarda en kısa zamanda edinmelerini tavsiye ederim... Hiç bir konuda altta kalmayı, başarısız olmayı kabul etmem. Girdiğim hiç bir ortamda utanmam sıkılmam yapamam demem buda bana hep başarı getirmiştir. Özgüvenin olması bence çok güzel birşey eksisi yok artısı var benim gözümde...

Sizinde özgüveniniz olduğunu düşünüyor musunuz? Sonradanmı edindiniz yoksa yaptığınız işlerden başarılı çıkarak mı?
Özgüven doğuştan mı yoksa sonradan mı kazanılan bir olgudur?
Cevapla