Bana göre özgüven kimisinde doğuştan kimisinde yaptığı işlerden başarılı çıkmakla ailesinin verdiği güvenle destekle kazanılan birşeydir. Benimki doğuştan var Allah'a şükür... Olmayanlarda en kısa zamanda edinmelerini tavsiye ederim... Hiç bir konuda altta kalmayı, başarısız olmayı kabul etmem. Girdiğim hiç bir ortamda utanmam sıkılmam yapamam demem buda bana hep başarı getirmiştir. Özgüvenin olması bence çok güzel birşey eksisi yok artısı var benim gözümde...
Sizinde özgüveniniz olduğunu düşünüyor musunuz? Sonradanmı edindiniz yoksa yaptığınız işlerden başarılı çıkarak mı?
Sizinde özgüveniniz olduğunu düşünüyor musunuz? Sonradanmı edindiniz yoksa yaptığınız işlerden başarılı çıkarak mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar