3 harfliler peşimi bırakmıyorlar sanırım...Ya noğlur kafayı yiyorum, ne yapmalıyım?

Bu yüzden çok fazla ev değiştirdik beni rahatsız eden şeyler yüzünden üç harfliler gibi, öncedenbi dönem tek kalıyordum kaldığım yerde başıma çok fazla şey geldi, geceleri evde sabaha kadar çığlık atıp sabab komşuların hiç bir şey duymadığını söylemesi , sabahın 5 inde yüzüm kan içinde uyanmam, bir gece sağ ayağımın son üç parmağının dönmesi , evden çıkmak için gece çabalarken kapının açılmaması sabahı hiçbirşey hatırlamadan kapının dibinde kapı açık uyanmam gibi , Babamın yanına taşındım. Bir süre rahattım problem yok gibiydi, ama sonra uyurken geceleri yatağım sallanıyordu beşik gibi tıpkı, ağlayarak yazıyorum iyi değilim lütfen dalga geçmiyorum psikolojik tedavi gördüm iyi olduğumu biliyorum ama aklımu tekrar kaçırıcam, babama evi taşıttırdım adam düzenini bozdu benim için yeni eve taşındık daha bugün eşyaları yeni dizdik, şu an hiçbir koli bile açılmadı, odamda yatarken telefonla takılırken "yattın mı " diyr bir ses geldi ve ben babam sanıp evet diye cevapladım kafamı kaldırdım kapının orada kimse yoktu. Dizlerim titriyor gerçekten, çok çok fazla korkuyorum, babamın yanında yatıyorum bu gece ama gerçekten tekrar kafayı yemekten çok korkuyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar regly m dua okuyamam
Güncellemeler
+1 yıl
İstanbul'da oturuyorum avrupa tarafı bildiğiniz bir hoca varsa pazartesi gidicem.
3 harfliler peşimi bırakmıyorlar sanırım...Ya noğlur kafayı yiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla