Bir şeyler kırıldığında çöpe mi atarsınız yoksa tamir mi edersiniz?

Bir şeyler kırıldığında çöpe mi atarsınız yoksa tamir mi edersiniz?
Herkes tarafından bilinir ki , kırılan şeyler asla eskisi gibi olamaz. Fakat bazen gösterilen çaba , kırılan şeye ne kadar değer verildiğini anlatır.
Şüphesiz ki çöpe atmak kolaydır , zor olansa kalıp onu düzeltmeye , tamir etmeye çalışmaktır. Siz ne yaparsınız , birşeyler kırdığınız zaman?

Bir şeyler kırıldığında çöpe mi atarsınız yoksa tamir mi edersiniz?
Cevapla