Eşyaların psikolojisini düşünerek mi bu kategori çıktı bilmiyorum
🤔

Daha çok atarım, bozulmuşsa atmam için bozulmuş gibi geliyor bana. Bir de çok çabuk sıkılırım eşyalardan, hele bozulmuşsa soğurum, yenileri hep gözüme güzel gelir)))
genelde bozulan herşeyi tamir ederim, tamir edemeyeceğim birşey olursa 2. el aynı ürünü alır, parçalarını kullanır yine tamir ederim, kalan parçaları saklarım yedek parça olarak. ahşap, metal ürünlerin tamirini de kendim yaparım, sadece elektronik aksamlar da tamir mümkün değilse, tamir edebilecek arkadaşlarımdan yardım isterim. eskiden ürünler daha sağlamdı şimdi herşey çok basit ve kalitesiz, çoğu ürün kullan at oldu.
Temelde kullanılabildiği kadar kullanmak isterim bu yüzden de tamir ederim çünkü alışırım onlara.
Tamir olabileceği konusunda çok umudum yoksa bile etmeye çalışırım çünkü içinde ne varmış, nasıl yapılmış merak ederim.
Kullanım ömrü kalmamışsa mecburen çöpe.
Eşya'ya bile alışıyor insan :)
https://youtu.be/r6ohFUIf0w0
Cevap
22Cevap
Bozulan alete göre değişen bir durum.
Kucukken tabletin tusu icine kacmisti vidalarini sökup cikartmaya calistim ve bozdum jdjsjjsjaja sonra da bir tane kitabin icine sakladim tableti kimse gormesin diye hala orda jsjsjjsjsjsjjsjsjsjsjjssj
Önce bi yapmaya çalışırım, tabi yapılacak birşeyse bile iyice bozmuş oluyorum mecburen yenisini alirim.😀😀
Önce tamirci çağırır sorunun kaynağını ve fiyatını öğrenirim. Yapabileceğim bir şeyse ben tamir ederim
tamir etmeyi severim ama tekrar tekrar bozuluyorsa da zorlamanın anlamı yok tabii cihazı da azad etme zamanı geldi demektir :))
hic ugrasamam... laptop bile bi takilma yapsa format atan biriyim :D ariza yapsa camdan atarim asagiya.. yenilenmekten hoslanirim hem ozellikle teknolojik urunlerimde...
Bir şans tanırım, baktım olmadı, şansımı zorlamaz, yol veririm. Eşya olur, kişi olur, durum aynı.
mümkün mertebe her şeyi tamir edip kullanmaya bakarım ölene kadar benim le :D
Bazısını çöpe atarız, bazısını tamir etmeye çalışırız.
Elimden geldiğince Tamir ederim en azından vakit geçer sonra baktım olmuyor kırarım
Yapabileceğim bir şey ise yaparım yapamayacağım biseyse yenisini alırım
Eşyaları tamir etme konusunda pek başarılı değilim.. Babam iyi anlar ama. Bana kalsa atıp yenisini alırım da onlar kıyamazlar..
Hiç anlamam o işlerden :D daha çok bozarım sanırım
Tamirle uğraşamam atarım direkt
tamir edebileceğim birşeyse kesinlikle atmam
tamir yeteneğim yoktur o işte babam çok yetenekli
Daha fazla bozmamak için elimi sürmem.
Elimden geldiğince tamir ederim
Tamir ederken bozup atarım
Kurcalamadan olmaz illa el atarım 😅
Önce bakarım yapılır mı yoksa alırım
O gün içerisinde ki ruh halime bağlı
Denerim ama genelde yapamam atarım
Edemem salagim
daha çok bozduktan sonra atarım 😂
Dener uğraşırım
atmak işime gelir
Elimden gelir
Evet.
ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?