Kendine yaptığın en büyük saygısızlık neydi?

İnsanın kendisine, kendi benliğine ters düşen işler yapması, bu yönde hal ve hareketler içine girmesi kendine saygısızlıktır

kendine saygısını kaybeden herşeyi kaybetmiştir 😊

Peki, senin kendine yaptığın saygısızlıklar neler? bunların farkında mısın?

#cadısoruyor
#kendinizehaksızlıketmeyin
Kendine yaptığın en büyük saygısızlık neydi?
Cevapla