
Ateistleri imana getiren bu domates hakkında ne düşünüyorsunuz?
Allah kabul etsin.

Amin 😊 bizim burda 2 sene önce bir kız vardı. Yarım saat konuş ateist oluyorsun diyorlardı. Ciddi ciddi oluyorlardıda ama 😂 valla ateist olmak kolaya kacmak bence. Bisiye inanmadan yasamak. Zorunluluk yok. O yuzden ateist olmak basit. O basitlige alısmıs biri nasıl imana gelsin 😂
Çünkü ateistler haklı. Ateistlik basite kaçmak değil cesur davranmaktır. Ateist olmak için tek yapmak gereken Kur'an'ı okumak. Zaten kimse sana birşey demeden böyle kitap mı olur der dinden çıkarsın. Ahzab 37 den başlayabilirsiniz mesela
bir domates kadar olamadınız
müslüman olmayanları müslüman yapmış ama senide dinden çıkarmış belliki...
👏👏👏
👏👏👏
Cevap
21Cevap
Ben ateist olsam bunu görerek değil çok rahat çevreme ve doğaya bakarak iman ederdim.
Yine mi sen. Yine mi dalga gececek bisey buldun. Yazik sana.
Gökten insede inandiklarindan vazgeçmezler domates bu :D
hahahahah :D dil koysan buda heykeli olur bundan :D :D
ateistler imana gelir de asıl problem ataistler nasıl gelecek imana
adamların müslüman olması için sayısız işaret var hepsi bu domatesimi bekliyomuş salakların.
Direk keliemi şahadet getirdi tüm ateistler :D
Yok yok benim için fesat. 😕
Hayır resmen koca popolu domalmis bir insan var orda 😁
Biraz daha hormonla hacca bile gider bu domates..
Dinle dalga geçilmesine şahsen ben karşıyım.
Ananamı düşünüyorum. İster banlayın mk.
Yav maşAllah değil mi? @HzSacadam
Komik bişey göremiyorum ben
Vay yobaz domates s. s
dalga gececek baska konu bul canım dıyorum
ateistleri imana getirmediğini düşünüyorum
oman tonrem
amin
Komik mi !
Sen ne diyorsan odur Stan dostum.
Tamam Stan dostum.
oo iman power
Aç k*çınla dalga geç
Bence koca gtlu domalmis birine daha çok benziyor
Karya gene formundasin ha 😁
Yok artık ben şok
Anladım Hocam
Amin
Hahaha 😁 yalnız kıble diğer tarafta
ahahhahahah
zotoshopta son nokta
İlginç😂
subanallah
Bu ne ya sghj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar