Kapaliyim acik halim cok farkli olmasi sizce kotu mudur?

Bazileri kapali sana yakisiyor diyor bazileri diyor neden kapandin.. Basortusuz cok daha guzelsin.

Onemli olan bu degil. Ben Allah icin takiyorum ve devam edecegim. Ama fark olmasi hakkinda erkekler kotu dusunurler mi? Ne zaman bir erkege gercek halini gosterilmeli? Yani nisanli olunca olur mi?

Lutfen yanlis anlamayin. Merak ediyorum. Saygilar sevgiler
Kapaliyim acik halim cok farkli olmasi sizce kotu mudur?
Cevapla