Disarida yalniz gezmek mi arkadaslarla gezmek mi guzeldir?

Magazalarda gezerken veya bir cafede otururken tek mi olmayi seversiniz yoksa kalabalik arkadas ortami mi tercih edersiniz?

Disarida yalniz gezmek mi arkadaslarla gezmek mi guzeldir?
Cevapla