Dün gece ablamda kaldım gece o sesleri duyunca bir kötü oldum sizde hiç yaşadınızmı?

ablam 5 aylık evli dün gece saat 2 civarı kalktım tam lavobaya gidicektim ablamın evi küçük yatak odası yan odada o sesleri duydum kapıdan çıkamadım baya baya uzun sürdü sesler gitmedi bitmek bilmedi sesleri duyunca cok kötü oldum lavobayada gidemedim sizde hiç böyle bişeyle karşılastınızmı çok kötü hissediyorum
Dün gece ablamda kaldım gece o sesleri duyunca bir kötü oldum sizde hiç yaşadınızmı?
Cevapla