Bana gore insan kendini tanidiginda iyi ve zayif yonlerin bilincinde olur neler hissetigni ve neden hissetigni bilir, degerlerin bilincindedir ve kendini kontrol altina almasinada bilir.
Yaşadığın sürece yeni yeni şeyler görüp , gördüğün şeylere verdiğin tepkilerle kendini tanıma evren devam eder. Vay be nasıl dayandım , vay be nasıl sevindim , vay be ben bu kararı nasıl verdim. Bunlar ölene kadar sürer.
En İyi Cevaplar