Cool Olmaya Çalışanlar Ama Olamanayanlar İçin Ne Düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar sürekli 'yha' diyip kelimelerde 'q' ya da farklı şeyler kullanan kızlara gıcık oluyorum. İtici itici davranıyorlar. Daha çok şeyler var da aklıma gelmedi. Siz onlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sürekli 'yha' diyip kelimelerde 'q' ya da farklı şeyler kullanan kızlardan hoşlanmıyorum. Ve çoğu kişi de öyle. İtici davranıyorlar çünkü. Daha çok şeyler var da aklıma gelmedi. Siz onlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cool Olmaya Çalışanlar Ama Olamanayanlar İçin Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla