İlk defa zayıf olmaktan çok mutsuz oldum yardıma ihtiyacım var :( ?

Öncelikle boyum 161 cm kilomda 43 kışın 45 46 olabiliyorum bazen ama yazın daha zayıf oluyorum her neyse bu zamana kadar zayıf olmanın güzel bir şey olduğunu ve bu kadar kötü durmadığımı düşündüm ama 1 hafta öncesinde bir kaç akrabanın dedikleri çok canımı sıktı gerçek anlamda ilk defa bu konuyu bu kadar kafama taktım özelliklede ablamın onların yanında gargamel diye hitap etmesi beni çok üzdü oysaki ben gayet normal olduğumu düşünürdüm 19 yaşındaym belkidre yaşıtlrımdan zayıf olduğum için abarttılar gerçekten çok mutsuzum gerekirse resim bile atabilirim lütfen yardımcı olun
İlk defa zayıf olmaktan çok mutsuz oldum yardıma ihtiyacım var :( ?
Cevapla