Fazla yüz verdim, bundan sonra nasıl davranmalıyım?

aramızda bazı arkadaşlarımızın da dediği gibi sevgilime fazla yüz verdim, kaybetme korkusu kalmadı ve sinirlenmeme veya kızmamı takmaz oldu.

birkaç gün konuşmadık, bende onu umursamadım, şimdide ilgi bekliyor benden, gönlümü almaya çalışıyor. ben ise yine aynı hatayı yapmak istemediğim için ve bu duruma tekrar gelmek istemediğim için bundan sonra ona nasıl davranmalıyım?
Fazla yüz verdim, bundan sonra nasıl davranmalıyım?
Cevapla